mun mies ei enää halua seksiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
nii.. se välttelee mua.. jos yritänkään koskee se vehkeeseen se laittaa käden eteen yms :( oon kyllä raskaana et pelkäisköhän se et vauvalle voi tulla jotain?? tuntuu vaan että se ei pidä mua enää viehättävänä / mä en enää kiihota sitä... käy tieten jossai muualla >:( tai ainaki haaveilee käyvänsä!!!

Kannattee jutella siitä.
Munki mies alussa pelkäs että se satuttaa vauvaa sillä hommalla. Ja ettei jää ittiäs vaivaamaan, ni ota puheeks se että onko sillä joku toinen vai mikä mättää.

No täällä ollut hieman samanlainen tilanne...Olen raskaana rv 34. Aikaisemmin melko aktiivinenkin seksielämä pikkuhiljaa muuttui vähemmän aktiiviseksi. Alkuraskaudessa seksielämä pysyi melko ennallaan, mutta viimeisen parin kuukauden aikana on tapahtunut muutos. Monásti tosiaan jos tein aloitetta ja koskettelin vehkeitä niin siirsi käteni pois. Aikani asiaa mietin ja otin puheeksi... MIes sanoi, että halut ovat muuttuneet uuden asian edessä, mutta eniten kuitenkin mielessä painaa se "kolmannen osapuolen" läsnäolo. Tämä masuasukki sattuu olemaan vielä melko aktiivista sorttia, joten toisaalta kyllä ymmärrän miehen ajatukset. LIsäksi ajattelee, kuten moni muukin mies, että tosiaan satuttaa vauvaa touhutessaan :D No, asia tietysti harmittaa, mutta hyvä että puhuttiin. Läheisyyttä meillä paljon ollut koko ajan, mikä on myös tärkeää. Toki sitä seksiä kaipaa, mutten halua pakottaa miestäni jos ajatus kertakaikkiaan tuntuu hankalalta. Toivottavasti seksielämä palautuu kunhan tuo sisäinen asukki ulkoistautuu :D Kannattaa siis puhua asiasta. Ymmärrän tunteesi. Tsemppiä keskusteluun ja toivottavasti asia ratkeaa :)