Mun mies ei ole koskaan tehnyt kotitöitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin kotona lasten kanssa 7 vuotta jona aikana tein aina kaikki kotityöt. Mies sanoi että kun meet töihin, niin sitte tehdään kaikki puoleksi. Nyt olen ollut 4 vuotta töissä, mutta ei vielä mies oo huomannu että olen mennyt töihin. Vieläki kysyy kotiin tullessaan mitä ruokaa jne. vaikka tullaan kotiin yhtä aikaa tai minä myöhemmin jos täytyy käydä ruokakaupassa. Eli älkää uskoko miestänne jos väittää että kyllä hän sitten osallistuu jos menet töihin.

no sitähän minä olen koittanut esikoisiaan odottaville täällä toitottaa, että elkää nyt prkl omiko kaikkia kotihommia, koska sitten mies ei niitä ikinä alakaan tekemään. niin monta perhettä tiedän, missä nainen tekee kaiken ja mies on ylimääräisenä lapsena kotona. ONNEKSI, mun ex ja nykyinen eivät ole tälläisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
En todellakaan huolis tollasta ukkoa.

Peesi. Olis tullut ero jo ajat sitten ellei olis tahti muuttunut.

Ja ei kotiäidinkään kuulu kotitöitä tehdä sen enempää kuin sen työssäkäyvänkään, kyllä kotityöt kuuluu molemmille aikuisille.. pöljät!

Mun taas tekee enemmänki kun minä,mut jos siinä yks huono puoli niin kyllä se jaksaa sitä toitottaa...Nyt sillä on joku ihme siivousbuumi, imuroi joka päivä, joskus kaksikin kertaa ja valittaa kuinka hiekkaa tulee ja ME sotketaan.Ihan kun ei ite asuis täällä ollenkaan.Ihanaa kun siivoaa mut joskus rasittaa toi valitus.

Yhteistyössä