Mun mies oli toissapäivänä ihana:-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ei, mutta oli se eilenkin ihana, kun osti meille mansikanmakuista kuohuviiniä. Nyt se laittaa paikoilleen keittiön kaapin ovia.
tulikos vielä paljon epämäärästä mönjää ja ötököitä sieltä keittiön seinistä?vieläkin puistattaa pelkkä ajatus.. :x :x

Ne on mun lempi "ruokaa"

Eilen illalla se tarjosi mulle tomaatti-juusto-uuni-leipiä, joista niistäkin tykkään ja jotka sopivat kuohuviinin kanssa yllättävän hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
No ei, mutta oli se eilenkin ihana, kun osti meille mansikanmakuista kuohuviiniä. Nyt se laittaa paikoilleen keittiön kaapin ovia.
tulikos vielä paljon epämäärästä mönjää ja ötököitä sieltä keittiön seinistä?vieläkin puistattaa pelkkä ajatus.. :x :x

Ei oo enää ötököitä. Mies tukki sen raon, mistä niitä tuli. (naapureiden puoleltahan ne tänne matkaa) :$

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Laita kuvia keittiöstä kun on valmis! :attn:

Voisin laittaakkin. se seinän raita on kyllä aivan eri värinen, kuin kaapin ovet. ne ovet on paljon tummemmat, kuin mitä muistin...
:/ mutta en ole päättänyt, annanko raidan silti jäädä sen väriseksi, kun keittiöön tulee punaoranssit tuolit.

Ne on mun lempi "ruokaa"

Eilen illalla se tarjosi mulle tomaatti-juusto-uuni-leipiä, joista niistäkin tykkään ja jotka sopivat kuohuviinin kanssa yllättävän hyvin.

juotteks te uskikset viinaa :O

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Ne on mun lempi "ruokaa"

Se mitään viinaa ole. Ei kaikki juo, joidenkin mielestä se on kamala asia. Minä saatan ottaa alkoholia sivistyneesti, mutta en humalahakuisesti. Minun mielestä se humalahakuisuus ja ongelmien pakoilu kännäämiseen on siinä väärin. Lisäksi on vaarana, että addiktoituu, jos sitä on suvussakin. Ystävien kanssa ei oikein oteta alkoholia.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Varmaan olivat hyviä :p

Munkin mies on ihana ihan joka päivä, vaikka vähän eri tavoilla kuin mansikoita tuoden ja kuorruttaen :heart:

Se on kiva. Ihmiset on erilaisia, joten ihanuuttakin on montaa eri lajia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Ne on mun lempi "ruokaa"

mulla oli opiskeluaikoina paljon uskiskavereita. monesti käytiin yhdessä piknikillä ja aina oli viinipullo mukana. ihan kivoja heppuja ne oli, vaikken aina ihan kaikkia niitten juttuja ymmärtäny.

Yhteistyössä