Mun mies on aika itsekäs sängyssä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Tai ei aika itsekäs vaan tosi itsekäs. Tai sit ujo tms, mut kyse on siis siitä että meillä mä en saa juurikaan esileikkiä.. :/ Miestä kyllä pitää hieroa, ja suuseksiä annan hänelle, mut sen jälkeen se alkaaki heti tositoimiin, unohtaa siis kokonaan mut.
Tietty välillä on niitä "aikoja" jolloin myös mä saan jotain, mut näin yleensä mies ei välitä mua koskevasta esileikistä. Ja kun mä oon sen verran ujo niin en viitsi alkaa vikisemään asiasta. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tiedän, omaa tyhmyyttä....Loukkaantuukohan ukkoni, jos sanon joskus että minäkin voisin haluta koskettelua ennen varsinaista äksöniä??

Meillä vähän samaa:(....mieheltä otan suihin ja koskettelen, mut hän ei oo esim. nuollut mua puoleentoista vuoteen ja rintoihinki koskee suht vähän....samoin pimpsan koskettelu on aika harvinaista herkkua... eiku kalu kovaks ja heti sisään...meillä myös mies tulee suht nopsaa...yli 10min sessiot on harvinaisia...joo...vähemmästäkin seksi alkaa tylsisttyttään.. mä en saa siitä mitään muuta ku tiedon et miehestä tuntu kivalle...hoh hoijakkaa...

Meidän olis varmaan pitäny heti alusta alkaen vaatia esileikkiä.. :/ Nyt kun on vuosia menny näin niin miehet on varmaan jotenki olettaneet ettei me tarvita mitään kun ei valitustakaan kuulu :kieh:
Mitähän sitä keksisi.....
ap

Seuraavan kerran kun olette sängyssä ja alatte puuhastella, otat vain miehen kädestä kiinni ja ohjaat sen alakertaasi. Pidä hetken aikaa omaa kättäsi siinä päällä ohjaamassa, että oikea kohta ja rytmi löytyy. Ja näytä että nautit siitä, niin mies taatusti jatkaa hyväilyjä, ellei ole ihan torvelo. B)

Ymmärrän, että vakituisessa suhteessa on tosi vaikea ruveta yhtäkkiä kumppaniaan neuvomaan. Toisaalta se on ainoa tapa, jolla saa itse enemmän irti.

Minä olen eronnut ja uudessa suhteessani olen alusta alkaen kädestä pitäen neuvonut mistä pidän. Sitä en olisi aiemmin kehdannut mitenkään tehdä.

Toisaalta voisin ehdottaa, että keksitte jotain kivaa, jota teette yhdessä. Esim. jäiset mansikat ja niillä leikkiminen on tosi hauskaa, ja niillä voi innostaa toisen koskettelemaan enemmän.

Toivon, että uskaltadutte kuitenkin neuvomaan. Nyt aikuisena, yli 3-kymppisenä naisena ja vakituisessa parisuhteessa seksi on parempaa kuin koskaan. Tosin meillä sitä sitten on aivan liian harvoin.

Yhteistyössä