Mun mies on kyllä välillä hassu :)) (miehen kanssa vaateostoksilla )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Käytiin äsken Halosen pihamynnissä (alevaatteita ). Katselin siinä yhtä nättiä mekkoa ja sanoin vaan että tarttis olla vähän nuorempi tuohon. Mies nappas sen siitä ja sanoi että sähän otat sen.
Samalla hän pisti mut ostamaan hameen ja puuvillaisen puseron "kun sä et liikoja vaatteita itselles ostele" =) (pitäiskö tuo ymmärtää niin että mielestään kuljen ryysyissä???? ).

No nyt mulla sitten on ruskeansävyinen, spagettiolkaimellinen kesämekko jossa röyhelöt ja pitsit alhaalla. B) Kyllä mä kotona kehtaan sitä käyttää, muuten se on kyllä hieman tyttömäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
ei jos se on kaunis mekko niin tottakai voit muuallakin kui kotona käyttää. kai vanhempikin saa välillä pukeutua tyttömäisesti :D

KYLLÄ=) Munkin anoppi viiden ja kuudenkymmenen välissä,mutta pukeutuu nuorekkaasti ihaniin vaatteisiin,käyttää pinkkiä,korkeita korkoja ym,ja mun mielestä se kiva,kivempi kun se että kulkis aina jossain mummon vaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei jos se on kaunis mekko niin tottakai voit muuallakin kui kotona käyttää. kai vanhempikin saa välillä pukeutua tyttömäisesti :D

KYLLÄ=) Munkin anoppi viiden ja kuudenkymmenen välissä,mutta pukeutuu nuorekkaasti ihaniin vaatteisiin,käyttää pinkkiä,korkeita korkoja ym,ja mun mielestä se kiva,kivempi kun se että kulkis aina jossain mummon vaatteissa.

Näin meilläkin. Tosin meidän anopilla joskus sellasia teinivaatteita, joita edes minä en päälleni pistäisi

Alkuperäinen kirjoittaja Nuusku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin meilläkin. Tosin meidän anopilla joskus sellasia teinivaatteita, joita edes minä en päälleni pistäisi

no on musta lähinnä säälittäviä...

Yhteistyössä