Mun mies on , "mies"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
kitisee mulle kuinka mä haluan liikaa seksiä.. oon kuulemma epänormaali. Kerran viikossa sunnuntaina uutisten jälkeen peiton alla pimeässä on vissiin hänen unelma nainen. Minä kun olen kuulemma viallinen.

Eipähän ole hetkeen satutettu näin.

Ei oo kyl kauheen normaalia että mies ruikuttaa kun saa. huoh. Niin mistä niitä seksuaalisesti aktiivisia miehiä löytyi? Ei mun tielle ainakaan oo sattunu

kitisee mulle kuinka mä haluan liikaa seksiä.. oon kuulemma epänormaali. Kerran viikossa sunnuntaina uutisten jälkeen peiton alla pimeässä on vissiin hänen unelma nainen. Minä kun olen kuulemma viallinen.

Ei oo kyl kauheen normaalia että mies ruikuttaa kun saa. huoh. Niin mistä niitä seksuaalisesti aktiivisia miehiä löytyi? Ei mun tielle ainakaan oo sattunu
Kyllä se yksin hän on se viallinen ”mies” (lainausmerkit sopii)
ja onko hän ehkä tullut kaapista ulos ja löytänyt itsestään homppelssonin?

itse olen 60++ ja haluan edelleen seksiä monta x viikossa

Kyllä se yksin hän on se viallinen ”mies” (lainausmerkit sopii)
ja onko hän ehkä tullut kaapista ulos ja löytänyt itsestään homppelssonin?

itse olen 60++ ja haluan edelleen seksiä monta x viikossa

Höpö höpö. Ihmiset on yksilöitä. Kaikilla ei ole yhtäläinen tarve seksille eikä yhtä paljon haluja. Onko tilanne aina ollut sama vai onko seksin määrä vähentynyt vähitellen tai yhtäkkiä?

Se on nyt sekottanu laukeamisen ja seksin. Laukeamiseen riittää kerran viikkoon.
Keksikää seksissä jotain kivaa. Sehän voi tehdä sulle juttuja, jos itseä ei kiinnosta.

Yhteistyössä