T
tympääntynyt
Vieras
Ihan ensikisi, toivoisin että tää pysyisi tällä puolella, koska toi seksi osio on niin hiljainen tähän osioon verrattuna!! Mua on käyny pikkuhiljaa vituttamaan ihan todella, mun mies on niin huono sängyssä että ei ole toista!! Yrittäny olen kaikkeni, keksinyt uusia juttuja ja kaiken näköistä muutakin vempelettä joskus leikkeihin tuonut, mutta ei niin ei... Mä en ole IKINÄ, en KERTAAKAAN saanut orgasmia mieheni kanssa sängyssä, kerran oli lähellä, mutta sekin tyssäs siihen kun mies veti vehkeensä ulos... Ja kun tää ei ole ainut ongelma, ukko on sellanen minuutti mies, ei siinä kukaan kerkeä edes nauttimaan seksistä! Ja tähänkin ollaan kokeiltu mitä vaan, toiset veivit perään, keskeytystä, pari kertaa seksiä päivässä ja joka päivä viikossa, mut kun se ei auta!! Ukko laukeaa melkeimpä heti, ei ihan oikeasti kukaan nainen kerkeä sellasessa ajassa saamaan orgasmia, just ehkä vähän lämpeämään ja kiihottumaan enemmän kun jo homma on ohi! Mies antaa mulle kyllä suuseksiä, iha hyvä se siinä siihen asti on, kunnes se tunkee sormet sisälle ja runnoo mua niin että tekee mieli potkia päähän. Joskus kesken yhdynnänkin mies vetää kalunsa ulos ja rupeaa sormella hinkuttamaan ( tällä siis estää omaa laukeamistaan ) ja mä en voi sietää sitä sormella tökkimistä, vie viimeisetkin halut... En ole ikinä pystynyt kertomaan tästä asiasta miehelleni, sen itsetunto murenis ja silloin seurustelun alkuaikoina meikäläinen tyhmänä näytteli orgasmit, niin nythän se vasta suuttuisi jos saisi tietää että en ole koskaan sen kanssa saanut! En ole pettäjä tyyppiä, mutta joskus tekis mieli hypätä vieraaseen sänkyyn ihan vaan sen takia että joskus edes saisi orgasmin yhdynnässä. En enää edes muista millaista se orgasmi on saada yhdynnässä, sen verran monta vuotta siitä on... Ei nykyään edes kiinnosta riisua vaatteita sen kahden minuutin takia, mutta siltikin sen tekee kun toivoo että jospa tällä kerralla?? Että tällästä, kiitos kun sain avautua...