Mun mies ota avioeron minusta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
jos mä teen kasvoleikkaus, arghhh...... Yritin puhua taas ja taas, ei se suostu, en kuulema mee pilamaan itseä ja piste se sanoi, selitin monta kerta että vain parempi minusta tulee, mut ei saa, ei saa edes ikinä silikonit laita, ei yhtään mitään. Miks en voi en ymmärrä jos minusta tulee tyytyväisempi ja itsetunto paranee

Ei susta tulisi yhtään tyytyväisempi. Susta tulis omituisen näköinen ja sun miestä harmittais ku se ei enää tietäs edes kuka sä oot.

Älä laita rahaa sellaseen. Ja riskit on kauheat!

Voi ei sun kanssas=)
Hyvä mies ei voi muuta sanoa kun luonnollisuutta kannattaa.

ja lisättävä että kaikki on sun korvien välissä,leikkaat leikkaat lisäät maalaat tai teet mitä vaan naamallesi sun muille olet hetken päästä taas tyytymätön..
kasvata ensin sisäinen itsevarmuutesi kuntoon.

Ihmiset jotka haluaa jatkuvasti leikata itseään, ei ole mitään onnellisia. Ja mitä oon sun juttuja lukenut, sä oisit just sellanen, jolle ei riittäisi mikään, vaan se menisit aina uudestaan ja uudestaan. Hukkaisit itsesi.

Jos haluat olla tyytyväinen ja että itsetunto nousee, niin etsi mieluummin itseäsi.

Mä vaan ihmettelen että miksi kummassa sinä itseäsi haluat muuttaa kun sinä olet kaunis ja muutenkin..Ajatteleppa meitä oikeasti rumia...itsetunto täysi nolla ja sitten todella kaunis nainen puhuu että haluu leikkauksiin yms...voi sun kanssais. Sulla on hyvä mies joka rakastaa sua tuollaisen kun olet nauti siitä eläkkä aikaasi tuhlaa jonninjoutavaa mietiskelyyn

No en mäkään kyllä tykkänyt jos mies olisi muutanut kasvoja:D. Olisin shokissa kyllä jos näin ajatella. Mun työkaverit sanovat kans mulle että hullu olen, olen kuulema norm näköinen, ei ne mua ymmärrä. Mut mä haluan:stick:

No en mäkään kyllä tykkänyt jos mies olisi muutanut kasvoja:D. Olisin shokissa kyllä jos näin ajatella. Mun työkaverit sanovat kans mulle että hullu olen, olen kuulema norm näköinen, ei ne mua ymmärrä. Mut mä haluan:stick:

Älä halua. Yleensä leikatut näyttää omituiselta. Nykyään melkeen jokatoisella näyttelijällläkin on täytettä huulissa ja se näkyy sivustapäin todella tyhmän näköisenä.

Ihmiset jotka haluaa jatkuvasti leikata itseään, ei ole mitään onnellisia. Ja mitä oon sun juttuja lukenut, sä oisit just sellanen, jolle ei riittäisi mikään, vaan se menisit aina uudestaan ja uudestaan. Hukkaisit itsesi.

Jos haluat olla tyytyväinen ja että itsetunto nousee, niin etsi mieluummin itseäsi.

Voi olla muten, en kun tiedä vielä kun en vielä tehnyt leikauksia, mut kaikki mahdollista:D

Mä vaan ihmettelen että miksi kummassa sinä itseäsi haluat muuttaa kun sinä olet kaunis ja muutenkin..Ajatteleppa meitä oikeasti rumia...itsetunto täysi nolla ja sitten todella kaunis nainen puhuu että haluu leikkauksiin yms...voi sun kanssais. Sulla on hyvä mies joka rakastaa sua tuollaisen kun olet nauti siitä eläkkä aikaasi tuhlaa jonninjoutavaa mietiskelyyn
No kaikki sanovat samoin kun kerron, mun äiti ei edes jaksa kuunnella, mut musta tuntu ne vaan silittää päätä etten mee mihinkään:D

Juu, mä kanssa sitä mieltä, että jätä ne leikkaukset mielestäsi:)
Mulla on yksi tuttava, jo iäkkäämpi nainen, joka on leikelly ittensä ihan järkyn näköseksi.
Itse se sitä ei kai tajua tai näe, mut kaikki muut kyllä. Sillä oikeesti on menny vähän yli se homma, ei enää ilmeitä kasvoilla kun niin pirusti kiristää, hymykin niin väkinäisen oloista, että tuntuu sillä nahka ratkeavan just siihe paikkaan:|

Voi olla muten, en kun tiedä vielä kun en vielä tehnyt leikauksia, mut kaikki mahdollista:D

Sen takia älä aloita. Mieti myös, että kun sua helposti huolestuttaa kaikki asiat, että mitäs jos et alakaan parantua normaalisti? Yhdellä mun tutulla korjattiin rinta, joka oli poistettu syövän takia. Se oli siitä kipeänä kaikkiaan puoli vuotta, kun sinne tuli mätää ja kuoliota ja kaikkea. Ihan kauheaa.

Ja sit jotkut haluaa huvikseen tälläsiä kaikkia leikkauksia. Kun saattaa käydä noin pahasti, että tulee tommosia kauheita komplikaatioita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu, mä kanssa sitä mieltä, että jätä ne leikkaukset mielestäsi:)
Mulla on yksi tuttava, jo iäkkäämpi nainen, joka on leikelly ittensä ihan järkyn näköseksi.
Itse se sitä ei kai tajua tai näe, mut kaikki muut kyllä. Sillä oikeesti on menny vähän yli se homma, ei enää ilmeitä kasvoilla kun niin pirusti kiristää, hymykin niin väkinäisen oloista, että tuntuu sillä nahka ratkeavan just siihe paikkaan:|

Minkälainen leikkaus se teki muuten?:):/

Ja sä oot aika persoonallisen näköinen. Voit pilata sun työmahdollisuuksia ja menettää paljon asiakkaita, jos muutat kasvonpiirteitäsi. Älä pliis mee, ihan hirveetä silpomista ja siitä on kipeäkin.

Sen takia älä aloita. Mieti myös, että kun sua helposti huolestuttaa kaikki asiat, että mitäs jos et alakaan parantua normaalisti? Yhdellä mun tutulla korjattiin rinta, joka oli poistettu syövän takia. Se oli siitä kipeänä kaikkiaan puoli vuotta, kun sinne tuli mätää ja kuoliota ja kaikkea. Ihan kauheaa. Se ei olis todellakaan halunnut mitään leikkausta, jos ei ois ollut pakko, kun se rinta puuttui kokonaan ja oli kuulemma hankalaa vaatteiden kannalta se toispuoleisuus.

Voi ei:hug: ei ole kiva sun kaverilla varma.

Kiitos muuten että aina jaksat kannusta. Mä en vaan tiedä miten saan päästä tämä ajatus:/

Todellakin samaa mieltä!

Voi ei:hug: ei ole kiva sun kaverilla varma.

Kiitos muuten että aina jaksat kannusta. Mä en vaan tiedä miten saan päästä tämä ajatus:/

No kaverilla on asiat hyvin, kun hän saa elää ja hänellä on ihana mies ja tytär. Ja rintakin on, nyt.

Ja sullakin on asiat ihan hyvin. Olet kaunis kasvoista. Sulla on nuoren näköiset kasvot. Niistä tulisi ihan omituiset, jos niihin laitettaisiin jotkut implantit. tai et kai haluaisi, että niitä sahattaisiin? Hui kauhea. Älä ihmeessä pelleile, vaan ole iloinen siitä, minkälainen olet nyt.

Yhteistyössä