Mun mies sitten haukkui mut sunnuntaina täysin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja np
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

np

Vieras
Tuli riitaa lapsen syötöstä ja hän haukkui minut tyhmäksi heitti vihkisormuksen pois ja mökötti koko päivän. Ei pyytänyt ikinä anteeksi ja eilenkin taas motkotti vaikka mistä aiheesta. Lauantainakin jostain ihan pienestä asiasta huuti. Mahtaakohan se rakastaa enää mua?mihinkään ei voi kaksin mennä kun ei ole ketään kuka hoitaisi lasta. Perheneuvolaan ei suostu menemään ja mä en halua erota koska rakastan vieläkin miestäni. En vain tajua mikä sillä on?

Se on raskasta kun on pieni lapsi /pienia lapsia.
Koittakaa päästä pahimman yli niin kyllä se siitä taas helpottaa :)

p.s Muistathan huomioida miehesi, että hän ei jää lapsen varjoon...

Niin ja lisäisi vielä, että jos se ei rakastaisi niin ei se siinä pysyisi - sen verran raskasta se lapsiperheen arki on kun lapsi/lapset on vielä ihan pieniä...

huomiuoin kyllä miestäni, saa seksiä aina kun haluaa. Nykyään on vaan toisinaan niin väsynyt että saattaa haluta vain yhden kerran viikossa. Huomiota saa kyllä muutenkin, kehun ja kannustan häntä. Meillä 1,6v lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kuulostaa ihan lapsen kiukuttelulta. Käske aikuistua.

Miks mies ei sais väsähtää lapsiperheessä? Ei se niin juhlavaa kai aina miehillekään ole. Ja me naiset osataan yhtä hyvin tuo lapsellinen kiukuttelu. Mut meillä on siihen oikeus kun hoidamme lapsen kotona ja ylläpidämme kotia...

Alkuperäinen kirjoittaja np:
Mä teen kaikkeni olleksi hyvä vaimo ja äiti, silti keksii aina jotain haukkumista. Aina olen tyhmä tms.

Onks teillä mitään mahdollisuutta, edes hetkeksi saada lapsi hoitoon ja ottaa tuo aihe kunnolla puheeks, ilman häiriötekijöitä. Pyydä häntä kertomaan rehellisesti mikä nyppii, vaikka se sitten vähän ilkeältä susta tuntuiskin. Ei tarttis piikitellä enää kun asiat olis tiedossa ja eihän niille mitään voi tehdä jos ei tiedä mikä mättää.

Mä en kyllä sanonut näissä kolmessa tilanteessa yhtään mitään pahaa hänelle. Hän vain raivostui aivan silmittömästi ihan yhtäkkiä. Inhoan kun uhkaa erolla aina ja heittää sormuksen pois ja käskee pakata kamppeet. Miehen talohan tämä on mut mulla ei taida olla kotia missään.

Se on väsynyt. Mun mies on välillä ihan samanlainen ja hän on sanonutkin, että pinna palaa herkästi ja alkaa aukomaan päätään turhasta, kun on väsynyt. Mä olen yrittänyt antaa miehelle enemmän omaa aikaa ja tyrkkinyt vähän ihmisten ilmoille :) .

Yhteistyössä