Mun oli pakko nyt soittaa tk:hon tosta jäykkäkouritusr. jälkeisestä kuumeilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällö olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällö olo

Vieras
Puhelimeen vastannut hoitaja sanoi ensin et ei pitäis nostaa mitään kuume/lämpöä. Et jos sit olin kuulemma kipee jo ennen kiun se laitettiin.Sanoin et en kyllä oo tuntenut yhtään mitään oireita. Sit sanos et ootas hän käy kysäsees toisilta hoitajilta ja palateesaan takas sanos et voi nostaa joillekin lämpöä. Lopetti niin nopeesti etten sit ees ennättänyt kysyä et miten kauan tätä kestää???? hemputti vieköön.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
mulla nousi jäykkäkouristuksesta pistokohtaan patti joka oli viikon siihen,oli todlla arka
sellanen ihonsisäinen patti/kohouma

Mulla on vaan se pistokohta kipee mut sekin jo hieman laantunut kun eilen vielä oli niin kipee ettei kättä voinu nostaa.

mä sain keväällä jäykkäkouristusrokotuksen. samana iltana nousi yli 38 asteen kuume, kunnon horkka iski, tärisin vaan peiton alla. tunsin itseni tosi sairaaksi, joka paikkaa kolotti. sitten tuli pistospaikka todella kipeäksi, muutamaan päivään ei sillä kädellä pystynyt tekemään juuri mitään. pistospaikkaan tuli myös n. kämmenen kokoinen turvonnut punainen alue. n. viikon päästä rokotuksesta, sen puoleisen kainalon imusolmuke turposi golf-pallon kokoiseksi ja oli monta päivää tosi kipeä. että sellanen rokotus...

Yhteistyössä