Mun on ihan pakko jakaa tää teiän kanssanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Mä olen niin ihastunut ja onnellinen. Ja tiedättekö mitä? Mä olen aina ajatellut, että sitten kun mä kohtaan "sen oikean", niin mun ei tartte murehtia eikä olla epävarma mistään, vaan kaikki tuntuu hyvältä ja rauhoittavalta heti alusta lähtien. No siltä musta just tuntuu :D

Me ei edes seurustella vielä, mutta silti mä olen jotenkin kummallisen varma miehen tunteista mua kohtaan ja siitä, että tää etenee tästä. Mulla ei ole mitään paniikkia mihinkään suuntaan, mua ei pelota yhtään mikään, mä en ole epävarma yhtään mistään. Mulla on vaan niin tyyni ja rauhallinen ja onnellinen olo nyt kun tuo mies on vihdoin ja viimein tullut mun elämään :heart:

En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä mä tarkoitan, mutta onpahan vaan niin ihmeen hyvä olla :heart:

Onnea :) Ihana et pääsiäisen aikaan joku huomaa olevansa myös onnellinen ja ihania asioita tapahtuu.

Mun lähipiirissä on kuulunut vaan ikäviä asioita ja kaikki eroaa :(

:) Soisin tämän tunteen kaikille muillekin. Tämä on niin kaukana niistä aiemmista ihastumisista ja rakastumisista, joita olen kokenut. Aivan uskomatonta että tämmöistä voi edes olla. :)

Yhteistyössä