Mun on ihan pakko kertoa teille SUURI salaisuus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Salainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Salainen"

Vieras
En oikein itsekään ymmärrä tätä vielä, tää on jotain ihan ihmeellistä.

Olen ollut sinkkuna melkein 10 vuotta, sitä ennen vain huonoja suhteita pettäjämiesten kanssa. Sinkkuiluaikoina jotain deittejä, mutta ei yhdenkään kanssa mitään vakavaa. Mä olin jo tottunut ajatukseen siitä, että näin mennään tämä elämä. Yksin, ilman parisuhdetta ja ilman rakkautta. En ole valmis vaihtamaan sinkkuuttani huonoon parisuhteeseen. Joten olen yksin.

Mutta sitten elämääni kirjaimellisesti käveli mies, joka ihastui muhun ensisilmäyksellä. Mä muistan tuon ensitapaamisen vieläkin, olin aivan varma että tunsin miehen jostain, mutta en kuollaksenikaan muistanut että miestä. Ja mies käyttäytyi siten, kuin olisi hyvinkin muistanut ja tuntenut minut. (Ajan kanssa kävi selväksi, että emme olleet koskaan aiemmin oikeasti kohdanneet.)

Ja siitä hetkestä lähtien tuo mies on sinnikkäästi tehnyt tilaa mun elämääni ja sydämeeni. Mä olen sillätavoin vaikea tapaus, etten huomaa miesten kiinnostusta ja ehkä sitten siltäosin huono itsetuntonikin vaikuttaa että en usko kenenkään oikeasti minuun rakastuvan. Mies sai mut lopulta ihastumaan ja rakastumaan. Eräässä illanvietossa tunnusti tunteensa vaikka olikin kovin epävarma siitä mitä minä häntä kohtaan tunnen.

Ja tää kaikki on niin uskomatonta. Mä rakastan sitä miestä hetki hetkeltä enemmän. Ja hän rakastaa mua. Tää kaikki on kuin suoraan jostain sadusta, vaikken sellaiseen koskaan uskonutkaan. Enkä mä ymmärrä, mitä mies näkee mussa. Hänen mielestään olen kaunis, ihana, upea ja hän arvostaa minua enemmän kuin ketään muuta. Mies on komea ja urheilullinen, minä pyöreä ylipainoinen nainen. Toki rakastumisen myötä olen laittanut ruokavalion täysin remonttiin ja alkanut urheilemaan, mutta ei musta silti ikinä tule missivartaloista naista. Miten niin upea mies voi olla rakastunut muhun?

Mä olen pyörällä päästäni tästä tunteesta, jota en ikinä uskonut enää kokevani.

Palstakielellä pyöreät, suomeksi sanottuna lihavat naiset antavat keskimääräisesti paljon parempia suihinottoja ja helpommin kuin normaalivartaloiset koska tietävät että heidän täytyy laittaa ekstraefforttia muilla sektoreilla koska vartalollaan/ulkonäöllään eivät voi kilpailla. Sama pätee myös muuhun seksiin, tämä on yleisesti tiedossa oleva ja koeteltu tosiasia ja siihen moni mies kiintyy.

No onnea teille. Itse "inhoan" vielä miehiä exän touhujen jäljiltä, enkä voi ajatellakaan parisuhdetta tässä kohtaa, mutta toisaalta - tuon ihastumisen tunteen haluaisin itsekin vielä joskus kokea, ennen kun aika jättää... ;) :D

[QUOTE="mies";26994628]Palstakielellä pyöreät, suomeksi sanottuna lihavat naiset antavat keskimääräisesti paljon parempia suihinottoja[/QUOTE]
Joopa. Ja sitähän sinä et ole saanut kokea :(

[QUOTE="mies";26994628]Palstakielellä pyöreät, suomeksi sanottuna lihavat naiset antavat keskimääräisesti paljon parempia suihinottoja ja helpommin kuin normaalivartaloiset koska tietävät että heidän täytyy laittaa ekstraefforttia muilla sektoreilla koska vartalollaan/ulkonäöllään eivät voi kilpailla. Sama pätee myös muuhun seksiin, tämä on yleisesti tiedossa oleva ja koeteltu tosiasia ja siihen moni mies kiintyy.[/QUOTE]

Tuollasta se ajatusmaailma sitten on, kun ne miesten aivot tosiaan sijaitsee siellä alapäässä. Koska mistään muustahan parisuhteessa ei voi olla kyse, kun pelkästä se*sistä, kun miehet asioita "järkeilee"... Taas tuli siis todistettua vanha toteamus, että miesten putkiaivot on totta ja ne sijaitsee alapäässä.

[QUOTE="vieras";26994684]Tuollasta se ajatusmaailma sitten on, kun ne miesten aivot tosiaan sijaitsee siellä alapäässä. Koska mistään muustahan parisuhteessa ei voi olla kyse, kun pelkästä se*sistä, kun miehet asioita "järkeilee"... Taas tuli siis todistettua vanha toteamus, että miesten putkiaivot on totta ja ne sijaitsee alapäässä.[/QUOTE]
Sekin jo kertoo jotain, kun "mies" pyörii mammapalstalla :whistle:

[QUOTE="vieras";26994695]Sekin jo kertoo jotain, kun "mies" pyörii mammapalstalla :whistle:[/QUOTE]

Jep, tämä epätoivoinen luuseri koittaa vissiin viimeisenä oljenkortenaan saada edes joltain palstamammalta pesää muka nokkelilla toteamuksillaan, kun irl on niin hiljaista... ;)

Uusimmat

Yhteistyössä