Mun on pakko jaata tää teidän kanssa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja valehtelet:
Alkuperäinen kirjoittaja Äimänkäki:
Olekko boogyman itte maalannu? Hieno!!!!

en kun on hiilityö ja tekijä 5v tyttö

ai tyttös 5 vee osaa kirjoittaa tollasen nimmarin,katoin vaan tuota kuvan vasenta reunaa niin siinä on nimmari jotta ihme paskaa sääkin väännät.

hmmm....on muuten kaikki työnsä myöhemmin kirjoittanut :D

just just.

Alkuperäinen kirjoittaja :
tässä kuumeisesti mietin, että onko tuo tehty sinun vauvamasuusi vai mahdollisesti pakaraan...:laugh: :ashamed: Ei vissiin sit kumpaankaan....:D

ihan voimaparille....

No ajattelinkin lähemmin katsottuna (ja masukuvasi nähneenä), että sun ihosi vaikutti paljon kiinteämmältä...=) Nyt kyllä tymä kysymys; mitä on voimapaperi? Voipaperista oon kuullu, mut tuommosesta en koskaan. Onko sillä jotain muuta nimeä?

tässä kuumeisesti mietin, että onko tuo tehty sinun vauvamasuusi vai mahdollisesti pakaraan...:laugh: :ashamed: Ei vissiin sit kumpaankaan....:D

ihan voimaparille....

No ajattelinkin lähemmin katsottuna (ja masukuvasi nähneenä), että sun ihosi vaikutti paljon kiinteämmältä...=) Nyt kyllä tymä kysymys; mitä on voimapaperi? Voipaperista oon kuullu, mut tuommosesta en koskaan. Onko sillä jotain muuta nimeä?

voimapaperi on sellasta kovampaa paperia....mites mä sen nyt selitän....ruskeaa ja paksumpaa.....

miksei olisi 5 vuotiaan piirros? ja olisi kyllä kiva nähdä jokin tuoreempi teos jos silloinkin on näköisiä osannut tehdä :)

toisille näitä lahjoja vaan suodaan aika hulpeesti enemmän mitä toisille ja ihan siitä kiinni millaiset välineet itse annat lapselle tuoda sitä lahjakkuuttaan esiin

esim meidän suvussa liikkuu myös piirtämisen jalo taito mutta mulla ja mun veljellä on eroa kuin yöllä ja päivällä minä saan aikaan keskinkertaisia piirroksia jos ja kun veljeni viitsii jotain omien sanojensa mukaan tuhertaa on ne todella kauniita

Alkuperäinen kirjoittaja Spraitti vierailee:
miksei olisi 5 vuotiaan piirros? ja olisi kyllä kiva nähdä jokin tuoreempi teos jos silloinkin on näköisiä osannut tehdä :)

toisille näitä lahjoja vaan suodaan aika hulpeesti enemmän mitä toisille ja ihan siitä kiinni millaiset välineet itse annat lapselle tuoda sitä lahjakkuuttaan esiin

esim meidän suvussa liikkuu myös piirtämisen jalo taito mutta mulla ja mun veljellä on eroa kuin yöllä ja päivällä minä saan aikaan keskinkertaisia piirroksia jos ja kun veljeni viitsii jotain omien sanojensa mukaan tuhertaa on ne todella kauniita

ei oikein tee enää mitään tauluja yms. kiinnostus mennyt ihan muualle....yhden näyttelyn on pitänyt kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mäkin uskon 5 vuotiaan tekemäksi. En tarkkaan muista, millaisia itse silloin tein, mutta äidin sanojen mukaan olin tosi hyvä.

no toi Signeeraus asia on sellainen, et kun tyttö meni taidekouluun siitä alettiin puhua ja sen jälkeen Signeerasi kaikki työnsä....

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä mäkin uskon 5 vuotiaan tekemäksi. En tarkkaan muista, millaisia itse silloin tein, mutta äidin sanojen mukaan olin tosi hyvä.

no toi Signeeraus asia on sellainen, et kun tyttö meni taidekouluun siitä alettiin puhua ja sen jälkeen Signeerasi kaikki työnsä....

Niin, en mä semmosta edes ihmetellyt, kyllähän moniin lasten töihin aikuinenkin saattaa vaikka kirjottaa päivämäärän yms.
On toi 5 vuotiaan tekemäksi aika ällistyttävä.

löysin pari vuotta vanhan...tämmösiä se tekee nyt
KIINA015.jpg

Yhteistyössä