mun on pakko kertoa yhdestä "miehestä" jota tapailin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tätä kesti viikon koska en jaksanu enää *kiherrystä*

itellä ikää päälle 20 ja tää "mies" on 26v

tavattiin netissä,juteltiin mesessä monesti muutaman kuukauden verran.
minulla vuoden vanha tyttö,eikä hän ollut kuulema este.(kerroin lapsesta heti kättelyssä ettei tule myöhemmin jupinaa)

puhuttiin puhelimessa pariin otteeseen ennen tapaamista,ahdisti jo silloin ksoka en saanut mitään selvää puheesta.hirveä hölösuu,puhui kavereistaan ja työjutuista niinkun olisin tuntenut hänen kaverinsa ja työnkuvansa.

No,nähtiin sitten ja käytiin kahvilla,sain oikein kukkia jne. oli kivaa ja nähtiin uudestaan.

sitten alkoi,yhtäkkiä laukas mulle että mun liikakilot ei sovi punaiseen ihonmyötäiseen paitaan!(mulla painoa 65kg ja urheilen) jos istuessa maha pikkusen pursuaa housunreunasta niin voi jee!
paljastui että hän asuu äitinsä kanssa joka seuraavalla kerralla lähetti minulle yvesin kasvonaamion joka oli 5vuotta vanha!

Ukko valitteli nälkäänsä.olin tehnyt kanawokkia ja kysyin haluiskohan hän ne loput,oli aika iso annos.
mies tiesi että mulla oli tiukkaa rahan kanssa ja kehtas tokasta että eihän tosta lähteny edes nälkä!kun hän syö yleensä ison ÄIDIN tekemän lankkupihvin tai 6kanan rintafilettä kermaperunoiden kanssa.

ja kun oltiin mun luona toiseen kertaan ja tehtiin pitsaa,pyysin että ottaa puisen leikkuulaudan joka on kasviksia varten niin EI!tää ottaa muovisen ja kun huomautan siitä mies tokasee "ei meillä kotonakaan ole erikseen kasviksille ja lihalle näitä" ja jatkaa pilkkomista.

samana iltana seittemän aikaan lapsi pyöri siinä jaloissa niin tää rupes vaatii että laitan muksun nukkumaan kun hän ei jaksa :o

ja mulle ei tulis mieleen rupee puhumaan mun ripulista ja suoli ongelmista hetikättelyssä,sekin tuli koettua..sain yksityiskohtaisen selostuksen miten maha on kuralla ja paska vaahtoaa jos on juonu maitoa..

voi tsiisus mikä tyyppi *naureskelee*

Ei juma :o. Tuo kuulostaa niin täydellisesti eräältä mun työkaverilta, ihan tuota ripuli-juttua myöten. Olisin aivan varma että kyseessä on sama idiootti, mutta se ei kyllä asu äitinsä kanssa, sillä taitaa olla tyttöystävä, ja se olisi taatusti maininnut jos olisi ollut treffeillä.

Hieno mies, pidä nyt tuollaisesta aarteesta ihmeessä kiinni, ei noita joka oksalla kasva. Hyvähän se on kertoa vatsaongelmistaan suoraan ja rehellisesti, mitäpä niitä piilottelemaan. Toivon paljon onnea teille tulevaisuuteen, ja mielenkiintoisia keskusteluaiheita jatkossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja oh no:
Oiskohan sillä nössykällä parempi siellä mamman hoivissa?!

joo no sinne minä hänet lähetinkin,tästä on jo onneks aikaa eikä tuota kestänyt kun tuon viikon.
oikeen naurattaa koko tyyppi.
osti hän mulle "hirveen" hintasen korusetin,kaula-ja rannekorut sekä sormus..no,ekana iltana huomasin että "hopea" irtoilee ja viikonpäästä ne olivatkin ruosteenväriset.Oli niin hirveen kalliit! *hihitystä*

kävi meillä vessassa ovi auki ja piereskeli,oikeen kehuskeli että ei ollut eilen aamulla puhtaita kalsareita niin ne samat päällä edelleen..huoh,en mä edes muista niitä kaikkia juttuja.

sitten kun sanoin hänelle heihei niin oli haukkunut mua mm. patapääksi irc-galleriassa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
:laugh: Ja mie kun luulin vetäneeni pohjat, mutta tämä!

Miten ko tyyppi muuten sitten reagoi tähän "eroon?" :D

olen patapää,mul*ku,h*ora enkä osaa arvostaa ihmisiä.

sanoi hän rakastanvansa mua kun oltiin toisilla "treffeillä".
onneksi pääsin eroon

no älä nea muuta sano!
ja saahan tää mies satojen tuhansien perinnön kunhan mummo kupsahtaa :o sitä jakso aina toitottaa että 10vuoden päästä on rahaa jne. ja kun lopetin tapailun niin uhos vielä etten tiedä mistä jään paitsi...ei ne eurot siitä paskanhajusta pelasta..

Yhteistyössä