Mun on pakko kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on maailman ihanin mies,
maailman suloisin koira,
ja maailman rakastettavin ja kaunein pieni tytär. :heart:

Tytön neuvolakin oli tänään, 7280g ja 62,5cm,
IHANAA SEURATA OMAN PIENEN KIUKKUPUSSIN KASVUA JA KEHITYSTÄ :heart:

Mitä muiden päivään kuuluu?

:)

Kiitos hyvää kuuluu! Mulla on myös maailman ihanin tytär (kumma, miten niitä voikaan olla kaksi?! ;) ), jonka kasvamista on ihana seurata (vaikka hermot välillä meneekin).

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mä oon kade sun koirasta (minkä rotuinen?), mullaki on noi mies ja lapsi aivan ihanat.

Tuommonen sekarotunen pikku karvakuono,
Kultanennoutaja-Labris emo ja isä Rotikka,
kokoa tytöllä 40kg ja risat, säkää n.65cm. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Ihan kiva päivä, vaikka:

-puuliiterin ovi veikin sormesta palasen
-mieheen ei voi luottaa jos on kyse ajoissa olemisesta
-en saanut aikaiseksi siivousta
-pyykin odottaa kuivumaan laittamista

Hei, elä huoli siitä siivouksesta, ehdithän sä myöhemminkin..
tai näin mä tänään ajattelin ja päätin pitää kivan päivän :D

Ihan hyvää kiitos mullekin kuuluu, venailen että mies saa safkan valmiiksi. Mulla on myös ihana perhe, koira on välillä ihan prkln rasittava, mutta on se silti kuitenkin aika ihana :heart: .

Ja huomenna on duunipäivä, se on myös kivaa. Viikonlopuista saa ihan kivasti massia.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
:)

Kiitos hyvää kuuluu! Mulla on myös maailman ihanin tytär (kumma, miten niitä voikaan olla kaksi?! ;) ), jonka kasvamista on ihana seurata (vaikka hermot välillä meneekin).

Minkä ikäinen prinsessa sinulla on :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon kade sun koirasta (minkä rotuinen?), mullaki on noi mies ja lapsi aivan ihanat.

Seropit on kyllä ihan maailman toiseksi paras rotu. :heart: Paitsi, että mulla oli joskus maailman ihanin seropi.

Ihan kiva päivä, vaikka:

Niinhän sitä ehtii ja on ehtinyt jo kaks viikkoa. :ashamed: Mulla olis ihan uudet letkut ja suuttimetkin imuriin, mutta ei vaan kerkiä tai sit ei huvita yhtään. Toisaalta kun alottais sen siivouksen pitäis vaihtaa keskuspölynimurin suodatin ensin, ja se taitaa olla suurin syy miks mä nyt viivästytän koko siivousurakkaa.

Seropit on kyllä ihan maailman toiseksi paras rotu. :heart: Paitsi, että mulla oli joskus maailman ihanin seropi.

Millanen sulla sitten oli :P

Tää on miun kaunokainen:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5736723.jpg

Ihan kiva päivä, vaikka:

Niinhän sitä ehtii ja on ehtinyt jo kaks viikkoa. :ashamed: Mulla olis ihan uudet letkut ja suuttimetkin imuriin, mutta ei vaan kerkiä tai sit ei huvita yhtään. Toisaalta kun alottais sen siivouksen pitäis vaihtaa keskuspölynimurin suodatin ensin, ja se taitaa olla suurin syy miks mä nyt viivästytän koko siivousurakkaa.

:hug:

[Niinhän sitä ehtii ja on ehtinyt jo kaks viikkoa. :ashamed: Mulla olis ihan uudet letkut ja suuttimetkin imuriin, mutta ei vaan kerkiä tai sit ei huvita yhtään. Toisaalta kun alottais sen siivouksen pitäis vaihtaa keskuspölynimurin suodatin ensin, ja se taitaa olla suurin syy miks mä nyt viivästytän koko siivousurakkaa.

Eikä tartte. Siivoomaan siitä, hus! Miks heti likaamaan uutta juuri vaihdettua suodatinta? Anna vanhan olla paikallaan vaan, jos ilma kulkee vielä läpi, ni hyvin wörkkii. :D

[Millanen sulla sitten oli :P

Tää on miun kaunokainen:

Ihan lapukan pää, paitsi väri on aika hauska.
Seropista ei oo koneella kuvia, se oli collien, suomenpystykorvan, norjanharmaan ja kuulemma suden sekoitus.
Profiilissa on mun viieinen koiru, uutta saman rotuista vähän on harkittu.

[Niinhän sitä ehtii ja on ehtinyt jo kaks viikkoa. :ashamed: Mulla olis ihan uudet letkut ja suuttimetkin imuriin, mutta ei vaan kerkiä tai sit ei huvita yhtään. Toisaalta kun alottais sen siivouksen pitäis vaihtaa keskuspölynimurin suodatin ensin, ja se taitaa olla suurin syy miks mä nyt viivästytän koko siivousurakkaa.

Eikä tartte. Siivoomaan siitä, hus! Miks heti likaamaan uutta juuri vaihdettua suodatinta? Anna vanhan olla paikallaan vaan, jos ilma kulkee vielä läpi, ni hyvin wörkkii. :D

Mutkun sitä ei ole vaihdettu neljään vuoteen. Viimeks imuroidessa se rupes vinkuun, vaikka se tais johtua tukoksesta letkussa tai jotain.

Mä rupeen lämmittään saunaa ja takkaa niin sujuu hyvin tää ilta. Huomenna on koko päivä aikaa.

Mutkun sitä ei ole vaihdettu neljään vuoteen. Viimeks imuroidessa se rupes vinkuun, vaikka se tais johtua tukoksesta letkussa tai jotain. Mä rupeen lämmittään saunaa ja takkaa niin sujuu hyvin tää ilta. Huomenna on koko päivä aikaa.

:laugh:
No jos sitte vaihdat sen ensin...

No jos sitte vaihdat sen ensin...

Se katsos niin että kahden insinöörin perheessä ei käytännön hommat aina suju, mies ei edes tienny että koko masiinassa on mitään suodatinta mikä pitää vaihtaa.

Lasten kasvua odotellessa, joskos niiltä sais sitten joskus apua kaikkiin tämmösiin käytännön juttuihin. :saint: :D

Yhteistyössä