Mun päivän syömiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aamupala: 1 kuppi kahvia maidolla, 0,l vettä
Yleensä syön aamupalaksi joko rahkan tai sitten pari hapankorppua juustolla.
(mulle ei maistu ruoka aamuisin)

lounas: jauheliha-vihannesrisottoa, lasi rasvatonta maitoa

välipala: omena

päivällinen: kanasalaatti valk.sip.kastikkeella, 0,5l vettä

iltapala: rahkapurkki

illalla menee lisää vettä noin litra.

Kaloreita tossa määrässä on jo 926.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Miten sä pärjäät noin vähällä? Eihän siinä taida toteutua edes puoli kiloa kasviksia päivässä.

Kyllä toteutuu kun tykkään salaatista joten salaattia on paljon :)

Ja ei mulla ole nälkä noiden jälkeen enää. Siis illalla. Olen aina tullut toimeen vähällä. Mut mä vaan tässä mietin et miten paljon sais mättää ruokaa johonkin 1500kaloriin vaikka. Huh, en jaksas :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi noin vähän? Alle 1500 kalorin ei sais mennä, muuten menee elimistö säästöliekille ja et silloin ainakaan laihdu, jos se on tarkoituksesi.

Ei mulla oo tarkotus laihdutella vaan tässä olen alkanut huvikseni laskea kaloreita ihan vaan mielenkiinnosta :)

Ja kun mä raskauskiloja pudottelin niin noin söin ja kyllä ne kilot tippui.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi noin vähän? Alle 1500 kalorin ei sais mennä, muuten menee elimistö säästöliekille ja et silloin ainakaan laihdu, jos se on tarkoituksesi.

Ei mulla oo tarkotus laihdutella vaan tässä olen alkanut huvikseni laskea kaloreita ihan vaan mielenkiinnosta :)

Ja kun mä raskauskiloja pudottelin niin noin söin ja kyllä ne kilot tippui.

en siis kirjaimellisesti noin mutta suurinpiirtein.

Sehän riippuu mitä syö. Jos et jaksa määrällisesti, niin ota jotain kaloripitosempaa pienempi annos tms.

mitäs semmonen voi olla?
Rahkoista tykkään ja niistä saa protskujakin mut mä en haluis mitään rasvasta ruokaa alkaa mättää

Niin ja siis olennainen lisäys tähän vielä kyllä mä syön päivässä lisäksi vielä pari omenaa ja esim. banaanin jos vaikka otetaan esimerkiksi aloituksen lista.

Yhteistyössä