mun pikkusisko valmistui ja mä oon ylpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
oli saanut stipendin, samoin kaksi parasta kaveriaan :D ovat kyllä painaneetkin töitä niska limassa. 3,5vuotta kävi ammattikorkeaa ja valmistui lastentarhan opettajaksi. siellä on vanhemmat vaasassa juhlimassa ja huomenna tulevat siskon kera tänne kotikonnuille takas ja sisko joulua viettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mutta pakkohan noilla jotain eroa olla, yliopistosta lastentarhanopeksi 5-6 vuotta (maisteri) tai amk:sta lastentarhanopeksi? Vai miksi tehdään päällekkäistutkintoja?

Kaverini on lastentarhanopettaja ja opiskeli vain n3-4vuotta, ei siis kuutta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mutta pakkohan noilla jotain eroa olla, yliopistosta lastentarhanopeksi 5-6 vuotta (maisteri) tai amk:sta lastentarhanopeksi? Vai miksi tehdään päällekkäistutkintoja?

Kaverini on lastentarhanopettaja ja opiskeli vain n3-4vuotta, ei siis kuutta vuotta.

Jep, lastentarhanopettajaksi voi valmistua (ainakin ennen ) myös kandin papereilla. Eli kaverisi ei siis ilmeisestikään ole maisteri. Käsittääkseni maisterit voivat toimia esim. päiväkodin johtoportaassa yms.

no mulla on kaveri joka on sit yliopistosta valmistunut lastentarhan opettajaksi. pitkälti he tuntuivat samoja asioita opiskelevan, mutta sikollani oli moninkertaisesti enemmän harjoitteluja kuin ystävälläni.

Yhteistyössä