Mun pillu..

  • Viestiketjun aloittaja virve
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ami
Upottaisin kasvoni pilluusi ja nuolisin sitä käsien puristellessa ehkä hieman liian kovakouraisesti rintojasi.orgasmin saatuasi työntyisin sisääsi,levittäisin jalkasi että näen paremmin kullini uppoavan märkään pilluusi.
 
Kyntömies
Tulisin viereesi mulla pullottaa housuissa,huomaisit sen.Hivelisin sinun jalkoväliä tunnen kuuma mirri sanoo miauuu!!!Alan riisua housujasi,otat kiinni kangesta joka on ulkona housusta.Työnnän sormet mirriin AAHH kuinka märkä oletkaan.Nuolen sinun mirrin ja siinä jo laukeat.Tule minun päälle haluan sinua,kovat nännit painautuvat rintaani vasten.Työnnät nännin suuhuni puren siitä hellästi.Panet minua lujaa ja laukeamme yhtä aikaa.Mitä olet mieltä haaveestani?
 
virve
Ihanaa.... Anna lisää..... Otan ison kalusi suuhuni ja herättelen sitä uudelleen, samalla hieroen märkää pilluani. Tunnen kuinka se kasvaa. Hierot rintojani ja pian huomaankin, että kutittelet jälleen kangellasi pilluani. Tule sisään...
 
Kyntömies
No niin...tulen suun päällesi...painan kovan kyrpäni sun äskeisestä nainnistamme märkään pilluusi...pillustasi valuu spermaani pitkin reisiesi sisäpintaa...on ilo alkaa taas naimaan sun piukkaa pilluasi...puristelen samalla käsilläni sun persettäsi, kun kova kankeni jyystää sua...
 
Kyntömies
Joku käyttää nimimerkkiäni.Sain hyvän vastauksen sinulta Aahhh....Tunnen sen kangissani ihanaa kun ottaisit suihin.Illalla viesteilen sulle keksi jotain.
 
Kyntömies
Heräsin turhan aikaisin kyrpä kusilastissa.Seisoo yhä kiva että vastasit.Annan sulle kyrvän käyttöön otat minulta suihin.En pysty hillitsemään itseäni,vaan tartun jalastasi ja vedän sinut päälleni olemme asennossa 69.Aloitan himokkaan nuolemisen ihanan kova klidoris saa minut nuolemaan sinua pitkään.Voihkit kiimaisena haluan kyrpää,työnnän pakaroistasi,märkä vittusi suorastaan huutaa.Kyrpä kohtaa vittusi ja samassa alkaa naiminen nään persereikäsi,kyrvän vitun yhtä aikaa.Käännyt toisin päin otan nännin suuhuni ja alat voihkia nussi mua nussi.Pyöräytän sinut alleni ja alan panna sinua ja huudat nussi mua nussi.En pysty pidättelemään laukean sisään sinulla tulee myös painat kyntesi selkääni se ei tee kipeää.Kerro tuliko sulla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä