Mun pitäis kehdata mennä uimahalliin :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Ostin jo uikkarit ja sarjalipun, et mentävä on.
Uiminen on ihanaa ja tykkäisin sitä harrastaa ja alankin, kunhan saan jostain revittyä sen verran rohkeutta et uskallan mennä sinne...
En vaan ilkeis näyttää kroppaani muille kaikkine roikkumahoineni ja raskausarpineni. Oon ihan sikaruma ilman vaatteita ja jostain syystä nyt oon alkanu tiedostaa sen tosi vahvasti.
Laihdutan koko ajan, tai siis teen elämäntaparemppaa ja kroppa on siis pieentymässä ja kiinteytymässä, mut tässä vaiheessa oon vielä ihan oksettava :ashamed: :'(
Rohkaskaa mua vähän. Kyllä mä meen sinne vaikka hammasta purren, mut sanokaa et mä voin mennä pystyssä päin läskeineni kaikkineni.

Mä olin niin nolona ekoina kertoina lasten kans toki olin. jouduin vielä pyytään apuja juoksuvyön kans..
Sitten ostikin sellasen kaksiosaisen uikkarin, näyttää kroppa paljon paremmalta (vaikkei se voi kovin hyvältä näyttää missään), jokatapauksessa tuli parempi mieli =)

Rohkeesti vaan! Mua aina tuijotettiin alkuun pienellä paikalla kuvien takia (vai läskien en tiä) mut nyt ne on jo tottunut muhun kaikki mummot :D

Eipä se maha lakkaa roikkumasta jos ei ala liikkua. Että perkele, menenhän mä!
Miltä muuten kuulostaa liikunnan määrä, jos alan uida kahdesti viikossa tunnin kerrallaan, kerran viikossa käydään paritanssikurssilla 1,5h, kerran viikossa käyn kuntotanssissa 1h ja joka päivä kävelen vähintään tunnin reippaasti. Jokohan alkaa riittämään vai pitäisikö lisätä vielä vähän jotain?

Kuule hei :D mä pidin vuosikausien uikkataukoa koska häpesin kroppaani. Haaveilin uimahallista ja lopulta menin pojan takia että sekin pääsis. Sitten innostuin meneen tyttöä odottaessa ja sen jälkeen.
Vuosien juttu oli et uskalsin mennä.
Mulla on iso pömppömaha jota monet luulee vauvamahaksi mutta en oo raskaana :laugh: , arpia kaikenlaisia kropassa, tatskoja(joita katsotaan monesti pahasti), iso lättäpers, appelsiinireidet, väärät sääret :kieh: , kroppaan sopimattoman pieni pää :laugh: , olematon lättätukka, jne. En koe olevani mikään herkku todellakaan mutta mä olen äiti ja venytin kroppani lasteni takia :) että onhan siel kaiken kokoista porukkaa ja joskus tuntee olevansa hoikimmasta päästä kuiteski.
Että hophop vaan, se on ihanaa!!! :hug: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Mulla on onneksi ihana uikkari, missä saan sääret piiloon ja tissit litteeksi :D
Ees jotain hyvää =)

Onko sulla sellanen musliiminaisten uikki? Lehdessä näin hiljattain kuvan ja mietin kuinka oiva se olisikaan kuromaan läskit piiloon ja peittämään selluliitit ja raskausarvet :D
Vai miten sä saat sääresi piiloon *pohtii*

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mulla on onneksi ihana uikkari, missä saan sääret piiloon ja tissit litteeksi :D
Ees jotain hyvää =)

Onko sulla sellanen musliiminaisten uikki? Lehdessä näin hiljattain kuvan ja mietin kuinka oiva se olisikaan kuromaan läskit piiloon ja peittämään selluliitit ja raskausarvet :D

Tälleen http://www.essenuoto.fi/epages/Kaup...s/Essenuoto/Products/217/SubProducts/217-0005
ostin tollasen uikkarin :)

Ees jotain hyvää =)

Tälleen http://www.essenuoto.fi/epages/Kaup...s/Essenuoto/Products/217/SubProducts/217-0005

Eli sulla peittyy REIDET ;)
Toi on kätsy uikki....
Mä ratkaisin ogelman aikanani pyöräilyshortseilla uimapuvun alla. Ja tänä kesänä käytin uikin kanssa uimamekkoa. Oli ainakin itsellä parempi olo, vaikka ei nyt näky välttämättä hivellyt kanssaihmisten silmää.

Ees jotain hyvää =)

Toi on kätsy uikki....
Mä ratkaisin ogelman aikanani pyöräilyshortseilla uimapuvun alla. Ja tänä kesänä käytin uikin kanssa uimamekkoa. Oli ainakin itsellä parempi olo, vaikka ei nyt näky välttämättä hivellyt kanssaihmisten silmää.

Oho, joo siis reidet :D

Ees jotain hyvää =)

Toi on kätsy uikki....

Oho, joo siis reidet :D

:D
Mä jo funtsin että ei oikein natsaa sun nikki ja uikkari tyyliin http://3.bp.blogspot.com/_kNLss-TWyt4/SXV-MMLj4gI/AAAAAAAAA-M/M42qiA6Vcwg/s400/muslimsw

Yhteistyössä