Mun pitäis lopettaa karkinsyönti - miten teen sen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli syön ihan päivittäin karkkia. Joskus onnistun pitämään yhden välipäivän.

Painon takia ei tarvitse lopettaa, olen hoikka. Mutta kotihoidontuella kun olen niin tulisi melkoinen säästö kun en mussuttaisi aina karkkia. Plus hampaat säästyis.

Mutta miten hitossa minä onnistun lopettamaan sen. Eilen tein viikon ruokaostokset ja sain oltua enkä ostanut karkkia, mutta hitto miten paljon teki ehtoolla mieli. Ja tiedän, että kun jonkun aikaa onnistuisi olemaan ilman niin se himo menee ohi.

Vähän sama juttu mullakin. Olin jo unohtanut namit tältä päivältä, mut nyt kun näin sanan "karkki" alkoi tekemään namia heti mieli. Olin joskus muutaman kuukauden syömättä nameja, niin ei sit enää niin tehnyt edes mieli, mut jouluna tuli repsahdus ja siitä en oo vielä päässy namittomuuteen.
Jostain kuulin, että sinkkiä pitäisi syödä makeanhimoon. Itse söin myös porkkanoita nameina. Mut niistä tuli vain nälkä.

niin siis päivä kerrallaan, itse olen hirveä suklaahiiri, tammikuussa päätin että syön herkkuja vain pe, la ja su (ennen meni melkein päivittäin), kappas, jo toisena viikonloppuna söin tosi vähän, muistaakseni yhden suklaapatukan. ei kannata liiaksi yrittää, helmikuussa päätin olla kokonaan karkitta niin v*tuiksi meni, nyt sunnuntaina päätin että syön vain viikonloppuisin enkä taas tällä viikolla ole sortunut =) ja huom. ikinä ennen en ole onnistunut olemaan suklaatta näin kauan putkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Eikö kromi hillitse makeanhimoa?

Joo kromitabletteja minä oon hakenut apteekista tämän takia. Mutta ei auttanut ainakaan mulla. Ehkä kyse on vain vakiintuneesta huonosta tavasta. Mullakin nimittäin iskee tuo karkinhimo aina iltaisin. Voi ku pääsis siitä eroon.

Yhteistyössä