Mun poikani on kiusantekijä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on pian 6-vuotias poika, joka on jatkuvasti tekemässä jonkinlaista kiusaa. Härnää kavereitaankin. Ja mikään ei tunnu asiassa auttavan, vaikka vuosien varrella oon kaikkea yrittänyt. Ja sitten, jos joku erehtyy jotain ihan pientäkin ärsyttävää tekemään pojalleni, hän pillastuu täysin ja huutaa suunnilleen mustana. Oon ihan neuvoton tämän asian kanssa. Nykyään meillä leikki lopetetaan heti, kun poika kiusaa toisia tai pillastuu muille pikkuasuasta. Tuolloin laitan kaverit kotiin ja poika saa jatkaa touhujaan yksin sen päivän. Eikä tunnu tepsivän tämäkään.

Olisiko jollakin mulle neuvoja?

en osaa neuvoa, mutta meillä 8v tyttö on ihan samanlainen...huolestuttaa, että tulevaisuudessa ei varmaan tytöllä oo ketään kaveria, kun se kohtelee kaikkia niin huionosti...

On kyllä sit toisaalta tosi herkkä tyttö...

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Kannattaa kääntyä perhe- ja kasvatusneuvolan puoleen, jos omat keinot tuntuvat loppuvan. Apu tulee usein helpommin ulkopuolelta. :hug:

Meillä ei auttanu... Tyttö on 11v ja jatkaa edelleen tollasta. Alkanu jo 3v:nä tarhassa... Nyt on opettajalla ongelmia, ku tyttö kyseenalaistaa hänen auktoriteetin. Kotona osaa olla pikkuveljien kans ihan ok eikä oo mulle ja ukolle ryppyilly, mut sit koulussa...

Yhteistyössä