mun sisällä kiehuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o

Vieras
Oltiin erossa miehen kanssa, ja sillä aikaa se tapaili yhtä naista muutaman kuukauden. Ja se nainen kiusas mua. Silloin se nainen asui eri kaupungissa, nyt muuttanut tänne. Tiedän että mies ei haluu olla sen kanssa missään tekemisissä ja haluu olla vaan mun kanssa. Silloinen ero tuli mun alotteesta, mies ois halunnut jatkaa...mitään suurta tapahtumaa/draamaa ei asiaan liity.
Mua itseäni inhottaa ajatuskin että jos näen sen naisen...vanhat haavat aukeaa. Olen ehkä näin raskaana vielä yliherkempi asialle.

Älä ajattele sitä noin.

Ajattele nainen kivaksi, mukavaksi, kiusasi sua vain koska oli itse epävarma... Ja miehesihän valitsi teistä kahdesta mukavasta mukavamman eli sinut. Kunnon hymy kasvióille ja moikkaus päälle jos törmäät kyseiseen naiseen. Onhan teissä jotain yhteistäkin; pidätte samantyylisistä miehistä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Mitä ap tarkoittaa sillä, että se nainen kiusasi?

Haukkui ja keksi musta juttuja miehen ja mun yhteisille kavereille. Soitteli ja teskats mitä ihmeellisimpiä juttuja mun puhelimeen, kunnes oli pakko vaihtaa numeroa. Huuteli kadulla perään ym.

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Mitä ap tarkoittaa sillä, että se nainen kiusasi?

Haukkui ja keksi musta juttuja miehen ja mun yhteisille kavereille. Soitteli ja teskats mitä ihmeellisimpiä juttuja mun puhelimeen, kunnes oli pakko vaihtaa numeroa. Huuteli kadulla perään ym.

No olipas lapsellinen tapaus.

Siis potkaisit miehen pihalle, eikä se p*rkele hajonnut palasiksi ja vetäytynyt munkkiluostariin, vaan löysi uuden. Ja nyt sinua kiusaa ajatus että tuo toinen nainen on samassa kaupungissa? Hirveää.

Yhteistyössä