MUN SUKU ON PERSEESTÄ OSA 362

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Mullapa on äitipuoli jolla on kaksi tytärtä. Olen joka ikinen jouluaatto ollut äitipuolen luona syömässä. Mutta nyt tuli stoppi! Siskopuoli on päättänyt, että tänä jouluna juhlitaan heidän luonaan. Perheen kesken. Eli äitipuoli ja kaksi tytärtä ja heidän puolisonsa + minun isäni.

:kieh:

No en mä olis kyllä halunnutkaan mennä, mut silti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mullapa on äitipuoli jolla on kaksi tytärtä. Olen joka ikinen jouluaatto ollut äitipuolen luona syömässä. Mutta nyt tuli stoppi! Siskopuoli on päättänyt, että tänä jouluna juhlitaan heidän luonaan. Perheen kesken. Eli äitipuoli ja kaksi tytärtä ja heidän puolisonsa + minun isäni.

:kieh:

No en mä olis kyllä halunnutkaan mennä, mut silti :snotty:

Ettei ihan paksusuolesta asti? Älä välitä, laadukkaampi joulu siis sinullekin tiedossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko isäsi myös noiden tyttöjen isä?

Ei ole ei.

Niin, ja isä ilmoitti etteivät he osta lahjoja kenellekään, koska eivät viitsi nähdä sitä vaivaa. Ok, eihän se haittaa. Mutta sitten idiootti menin kysymään että eikö edes tulevalle lapsenlapselle mitään? Niin ei niin mitään.

Ei sen puoleen, saadaan me kaikki hankittua eikä tee edes tiukkaa, mut silti :snotty:

Mulla on nyt palko nenässä.

Onko tämä joulujärjestely sitten sun isällesi ja äitipuolelle ok? Aika outoa, että edes he eivät sano asiasta mitään siskopuolelle.

Ja olen samaa mieltä edellisten kanssa, sinulla on täysi syy olla loukkaantunut!

Alkuperäinen kirjoittaja törkeää:
Onko tämä joulujärjestely sitten sun isällesi ja äitipuolelle ok? Aika outoa, että edes he eivät sano asiasta mitään siskopuolelle.

Ja olen samaa mieltä edellisten kanssa, sinulla on täysi syy olla loukkaantunut!

Mun isä ei kuulemma jaksa vängätä vastaan. Toisaalta sillä on nyt kyllä omia murheita ihan oikeasti, että ymmärrän toisaalta. Mutta äitipuoli, no sitä ei varmaan haittaa yhtään. Ne sanoo vaan että onhan sulla mies, ja miehen vanhemmilla kanssa joulupöytä että mene sinne ja tulkaa heille sitten joulupäivänä. Mua ei huvittaisi edes se nyt yhtään.

Mitä jos mulla ei olis miestä? :o

Oletteko menneet sinne aina valmiiseen pöytään kuin ravintolaan, vai oletteko avustaneet tarjoilun ym. suhteen tekemällä ja maksamalla? Jospa ovat ottaaneet nokkiinsa vai ovatko muuten vain ajattelemattomia tai hölmöjä? Minä toteaisin, että onpa ihanaa pitää oma rauhallinen joulu, potut pottuina.

Itse olen varmaan niin tyhmä etten ymmärrä mitä loukkaantumista tuossa edes on. Ettehän te ole siskopuolia keskenänne. Teidän vanhempanne vain sattuvat olemaan yhdessä.

Viettäkää aatto omien mieltymysten mukaan ja käykää sitten joulupäivänä isäsi luona =)

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Itse olen varmaan niin tyhmä etten ymmärrä mitä loukkaantumista tuossa edes on. Ettehän te ole siskopuolia keskenänne. Teidän vanhempanne vain sattuvat olemaan yhdessä.

Viettäkää aatto omien mieltymysten mukaan ja käykää sitten joulupäivänä isäsi luona =)

Niin, totta. Asian voisi tietysti kääntää niinkin, että olisiko ap:n ja hänen isänsä aika tarjota jouluateria näille muille osapuolille. Miksi äitipuolen pitäisi huoltaa kahden suvun jälkeläiset.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko menneet sinne aina valmiiseen pöytään kuin ravintolaan, vai oletteko avustaneet tarjoilun ym. suhteen tekemällä ja maksamalla? Jospa ovat ottaaneet nokkiinsa vai ovatko muuten vain ajattelemattomia tai hölmöjä? Minä toteaisin, että onpa ihanaa pitää oma rauhallinen joulu, potut pottuina.

No kun on sanottu vuosikaudet tarkka kellon aika, jonka JÄLKEEN vasta saa tulla. Olen mä ehdottanut että tulisin auttamaan mutta ei se käy, ihan oikeasti.

Enkä tiedä olisinko muuten niin välittänyt, mutta se lause "perheen kesken" pisti oikeasti miettimään mun paikkaa siinä. Sitä olematonta paikkaa siis.

Tiedätkö, ap, mun korvaan särähtäisi tuo "perheen" kesken sen verran pahsti, että palkokasvi olisi niin syvällä, että sitä saisi pitkään sieltä pois tonkia. En todellakaan menisi sinne joulupäivänä enkä ottaisi isääni ja puolisoaan vastaan, vaan pyytäisin isääni tulemaan ihan yksin, että ollaan perheen kesken. Ja sama linja pysyisi lapsen kohdalla.

Yhteistyössä