mun sydäntä alkaa särkeä joka kerta kun käsittelen noita vauvanvaatteita

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Olen yrittänyt niistä eroon mut aina vaan löydän ne nenäni edestä. ja joka kerta kun niitä pitää laitella ja taas antaa jollekin toiselle tuntuu että olen tekemässä pahaa virhettä. vielä olis mahdollista perua... mitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut :whistle:
toisaalta olen hankkiutumassa eroon myös senkin takia et jospa me vielä sit tyttö saatais niin eihän me silloin sinisiä vaatteita tarvita? mut sit jos saadaanki joskus viides poika niin sit vois tuntuu tosi tyhmältä kun tietää et on pistänyt hyviä vaatteita eteenpäin...

eikä mulla ole tilaa säilöä, byääää..

Älä anna vaatteita eteenpäin, ennen kuin tiedät että lapsiluku on varmasti täynnä ;)
Niin minäkin nyt teen vaikka uutta pikku ihmistä ei suunnitelmissa. Pois en anna mitään, mitä saattaisin vielä katua B)

Hui, tuota tunnetta pelkään jo etukäteen. Mutta onneksi lapsiluku jätettiin meillä nyt sittenkin vielä auki, jos sitä neljättä kuitenkin aletaan, ja tod näk ALETAAN joskus haikailla :D
Mutta että tuo tunne voi tulla vielä neljännenkin jälkeen :o Huoh. Se on kai sitten järkikin otettava jossakin vaiheessa peliin. Mitenköhän onnistuu :D

Minua taas on harmittanut, että säästin esikoisen vanhat jutut.... Kun tokalle on tullu ostettua lähes kaikki uutena... No, nyt tulevalle kolmannelle on niin hiiiiiiiivatin paljon kaikkea, että ärsyttää jo ihan. En tiiä viittiikö ees ostaa enää mitään..... Ja mie oon ihan shoppailuholisti. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Mulla taas ei tehnyt tiukkaakaan pistää niitä kiertoon...pääsinpähän taas ostamaan kaiken uudelleen, se etsiminen ja löytäminen on mulle ilo jo sinänsä :)

no mut tässä on osa ongelmaa kun tiedän että sitä rahaa ei varmaan tule olemaan tämän enempää jos me viideski lapsi pyöräytetään meidän perheeseen. nyt vois sitä ajatellen olla viisas ja säästää mut perhana kun ei sitä tilaa ole missään. suostuiskohan ukko alkaa viidennen yrittämisen nyt heti jos perustelisin sen tällä vaate-ongelmalla :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Hui, tuota tunnetta pelkään jo etukäteen. Mutta onneksi lapsiluku jätettiin meillä nyt sittenkin vielä auki, jos sitä neljättä kuitenkin aletaan, ja tod näk ALETAAN joskus haikailla :D
Mutta että tuo tunne voi tulla vielä neljännenkin jälkeen :o Huoh. Se on kai sitten järkikin otettava jossakin vaiheessa peliin. Mitenköhän onnistuu :D

no tämäpä tässä. neljäs piti olla se vika meillekin ja niin vaan välillä huomaan et kyllähän meille vielä mahtuis viideski mukula ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:

:D meillä meni ihan samallalailla... Tosin nyt on takaportti jätetty vitoselle :D

Minä myin melkein kaikki kakkosen jälkeen pois sillä vakaumuksella,että meille EI tule enää yhtään vauvaa :whistle: No,kolmas syntyy marraskuussa ja kaduttaa hirmuisesti,että melkein kaiken olen hävittänyt.. :ashamed: Että suositukseni on:älä laita mitään pois!

Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Minä myin melkein kaikki kakkosen jälkeen pois sillä vakaumuksella,että meille EI tule enää yhtään vauvaa :whistle: No,kolmas syntyy marraskuussa ja kaduttaa hirmuisesti,että melkein kaiken olen hävittänyt.. :ashamed: Että suositukseni on:älä laita mitään pois!

mä en mitään muuta tarviketta ole vielä antanut pois kuin hoitopöydän mut nyt oon kyl aika tehokkaasti miettinyt ja haaveillut et kohta tuonkin ja tuon voi laittaa myyntiin mut kerpele kun ei se ookaan niin helppoa :( ja kun ei me voida nyt kaikkea säilöä vuosia, ja ei näe millään mahdolliseksi et seuraavan parin vuoden aikana voitais ees harkita enempää lapsosia.

hitto kun nyt on tää päivä pilalla tämän ongelman takia. ja itkettää vaan kun pää sekoittui taas kaikista vauva-ajatuksista. mä luulin et olisin jo selättäny kuumeen... nyt pitää vaan kerätä ittensä etten ala jankkaa miehelle kun kotiutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä aion säilyttää ihanimmat vaatteet sittenkin, kun lapsiluku on täynnä.

joo, näin olen tehnytkin. mulla on jokaiselta pojalta ihanimpia vaatteita säilössä ja osa äitiyspakkauslaatikoiden vaatteistakin. mutta sitten nämä loput aiheuttaa tätä päänvaivaa...

Yhteistyössä