mun tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilton"

Vieras
Kaikki alkoi viime marraskuussa. Tapasin lapsuuteni ensirakkauden. Aloimme tapailla, tyttäreni tykästyi mieheen. Kaikki muuttui yhtäkkiä valoisaksi vuosiin. Ajattelin että tässä tämä nyt sitten on. Paria kuukautta myöhemmin tein raskaustestin, positiivinen. Ehkäisy petti.Päätimme pitää lapsen. Mieheni on uskossa, omien sanojensa mukaan elää raamattua todeksi. Itse harrastan joogaa, urheilumuotona. Alkoi tulla erimielisyyksiä, mieheni mielestä jooga on saatanasta ja olen tekemisissä pahojen voimien kanssa. Riidat äityivät, koin jääväni yksin raskauden kanssa, mieheltä ei riittänyt ymmärrystä mielialojen vaihteluun. Saimme kuitenkin sovittua riidat, jatkoimme eteenpäin. SUunnittelimme vauvalle vaunuja, lastenhuonetta. Viikko sitten mies sanoi ettei olekaan valmis isäksi. Annoin vaihtoehdot: Joko jää ja lapsi tulee, tai sitten lähtee ja teen abortin. Suostuin aborttiin, mutta viha miestä kohtaan alkoi nousta. Miksi ei olisi valmis? Parissa viikossa kaikki muuttui. Yritin antaa anteeksi, en kuitenkaan pystynyt ajatella suhteen jatkamista. Tänään, näin vauvan viimeistä kertaa 8+5. Oli 2 minuuttia aikaa ottaa valmistava lääke. Keskiviikkona keskeytys sairaalassa. Tuntuu että tein elämäni isoimman virheen. Tapoin oman lapseni. Yhden lapsen olen jo kasvattanut nelivuotiaaksi. Ajatus toisesta tuntui raskaalta. Mutta niin tuntuu tämäkin. Ja paljon enemmän.

Voih! :hug: En tidä mitä sanoa.
Koeta nyt kuitenkin keskittyä nelivuotiaaseesi.
Älä liiaksi, että mitään yrittäisit sillatavalla hyvittää tjms. Mutta kuitenkin olemalla onnellinen siitä, mitä sinulla on. Sinulla on varmasti monta syytä olla onnellinen nelivuotiaastasi. Eikö niin.

mutta kahden lapsen yh:na on tooosi raskasta...keskity olemassa olevaan lapseen ja heivaa mies ulos elämästänne...kokemusta on kahden lapsen yksinhuoltajuudesta ja yhden kanssa on varmasti helpompaa...

raskas tilanne. muistan lukeneeni sun tarinasta täällä ennenkin. ikävää että tilanne eteni näin,
jostain vertaaistukiryhmästä voisit ehkä saada apua..?

Yhteistyössä