Ä
"äiti"
Vieras
Huhhuh,oon niin hermona ja väsynyt!Kolme tytärtä,8,5 ja 4v.,arki joka vyöryy niskaan yhä raskaammin.Tällä hetkellä aviopuoliso toisella paikkakunnalla työn puolesta,tulee kotiin vkl:ksi pe-iltana.On ollut pois vasta 2 pv,ja minä jo nyt ihan hajalla!lapset repivät mua joka suuntaan,huutavat,kiukuttelevat,tappelevat,hankaavat vastaan.Nytkin kotityöt painaa mulla mieltä ja yritän saada lapsia nukahtamaan samalla,juoksutetaan vaan,pölistään ym.Vaikka kuinka muka komennan ja yritän olla lujana niin hyppivät silmille
Työt kutsuu aamulla ja pienet pitää ensin raahata kävellen ennen 7:ää pk:tiin,kun mulla ei ole ajokorttia.Siksikin tää arki tuntuu nyt superraskaalta,kun oon tottunut menemään joskus yksinkin rauhassa töihin,mies kun tekee vuorotyötä.
Nii-in.Miksi tein lapsia?Ehkäpö en osannut varautua tähän työmäärään ja siihen,ettei mun hermot kestäkään.
Nyt on tunne,että haluaisin vain lähteä,sulkeutua pois.Mutta en voi,koska lapset tarvitsevat kuitenkin mua.Haluaisin oikeasti jaksaa paremmin..Tuntuu,että mulla on maailman huonoimmat hermot taikka hermostuttavimmat lapset
Nii-in.Miksi tein lapsia?Ehkäpö en osannut varautua tähän työmäärään ja siihen,ettei mun hermot kestäkään.
Nyt on tunne,että haluaisin vain lähteä,sulkeutua pois.Mutta en voi,koska lapset tarvitsevat kuitenkin mua.Haluaisin oikeasti jaksaa paremmin..Tuntuu,että mulla on maailman huonoimmat hermot taikka hermostuttavimmat lapset