Mun tissit on pienemmät kuin koskaan, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Mä tykkään niistä enemmän kuin koskaan :) Ne näyttää nyt tisseiltä, ei roikkuvilta nahkapusseilta, joissa on vähän täytettä :D

Eihän nuo mitkään huippukiinteät ole nytkään, mutta ne on ihanat, söpöt ja naiselliset ja kiinteämmät kuin moneen vuoteen:heart:
kuppikoko on varmaan jotain 80b maksimissaan :)

Mulle kävi ihan toisin kun tissit pieneni. :( Laihdutin normaalipainon ylärajoilta 20 kiloa ja tissit muuttui DD-kupista johonkin A-B-kuppiin. Tykkään joo pienistä paljon enemmän, mutta ei ne oo enää yhtään niin kauniin muotoiset vaan vähän semmoset patalaput. Ei nyt kovin pahat, mutta pyöreämmät ne oli isompina. No, en kyllä tätä kroppaa vaihtaisi takaisin vanhaan. :D

siis ne näytti tyhjiltä pusseilta, kun ne oli niin pitkät ennen :D
Kolmannen lapsen imetyksen loputtua ylimääräisestä nahasta suurin osa katosi jonnekin :o
ja siis roikkuu nämäkin, mutta ei kuitenkaan pahasti. nää on siinä missä tissien kuuluukin olla, ei navan naapureina :D

MElkein tekis mieli laittaa kuvaa, kun oon niin ihastunut näihin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis ne näytti tyhjiltä pusseilta, kun ne oli niin pitkät ennen :D
Kolmannen lapsen imetyksen loputtua ylimääräisestä nahasta suurin osa katosi jonnekin :o
ja siis roikkuu nämäkin, mutta ei kuitenkaan pahasti. nää on siinä missä tissien kuuluukin olla, ei navan naapureina :D

MElkein tekis mieli laittaa kuvaa, kun oon niin ihastunut näihin :laugh:

Miksi et menisi peilin eteen hiplaamaan itseäsi...

Yhteistyössä