Mun toivo on siis vissiin menetetty kurssille pääsystä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Yksi kaverini oli hakenut samalle kurssille ja hänellä näkyy jo työkkärin sähköisessä asiointipalvelussa, että on päässyt haastatteluun, joka on ensi viikolla. Mulla siellä ei näy yhtään mitään. Samassa tilassa vain, että hakemus lähetetty. Pitäisikö sinne tulla tieto edes siintäkin, että ei ole päässyt? Onko jollakin tästä asiasta tietoa?

Olen onneksi hakenut toiseenkin, joka päättyy tällä viikolla eli tieto siintä, että olenko päässyt haastatteluun tulee ensi viikolla. Toivottavasti siihen edes pääsisin :/ On juuri sellaisia juttuja jotka olisivat mulle tärkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mikä ihmeen työkkärin kurssi on sellainen että haastatteluun pitää mennä?

Kumpaankin mennään haastattelun kautta. Mutta eri asia on, pääsekö edes haastatteluun asti!!! Yksi johon hain oli myynnin ammattitutkinto 7,5kk kestää ja toinen olisi lähihoitajan valmentava koulutus 4,5kk kestäisi. Ja tosiaan kummassakin on haastattelu, jonka perusteella vielä valitaan ketkä pääsevät läpi.

on jotain pakkopullaa johon on pakko mennä... Itse hain ja olisin pääsytkin koulutukseen. Siihen haki 165 hlöä ja pääsi 10...

Yhteistyössä