T
työllinen
Vieras
Se alko jo tossa keväällä. Se oli kyl paljon saikulla (yht ehkä 3kk), mutta sillon ku oli paikalla kiristi mun hermoa ihan täpöllä. Se utelee henkilökohtaisia asioita, kommentoi kaikkea ja jakaa mutu-tietoa aukottomana totuutena. En viitsi lähteä useinkaan edes keskustelemaan sellaisista "varman tiedon"- asioista, ku on typerää vängätä jostain mitä se on keksinyt itse. Sitten se unohtelee asioita ja keksii tilalle muita, esim oli piilottanut meidän digikameran töissä kesän ajaksi, kun sinne oli tulossa muuta porukkaa ku oltiin lomalla. Kun kameraa alettiin kaivata ei akka muistanut yhtään piilottaneensa sitä vaan syytti että siivoja on varastanut sen varmaan tai joku siitä kesäporukasta. Oli kiva ku siitä tuli hirvee haloo ja sit ehkä noin kuukauden päästä kamera löyty kaapin perukoilta.
Nyt olen raskaana ja se utelee joka päivä ja joka hetki kaikkea mahdollista. Se myös utelee mun miehen asioista ja jopa mun vanhempien asioista. Se hiplaa mun vaatteita ja kommentoi niitä (no ihan positiivisesti mun silti!) ja kyselee mistä olen ostanut. Se on alkanut ärsyttää mua niin paljon, että en pysty edes katsomaan sitä, koska sen eleet ärsyttää. Meillä tehdään tiimityötä, ja se tekee aina mitä tykkää eikä ees tajua poikkeavansa tiimin yleisestä linjasta. Jos sille sanoo se suuttuu ja jää saikulle. Se tavoittelee aina omaa etuaan ja kuitenkin on oksettavan myötätuntoinen muka. Aaaargh! Muuttais pois. Kohta se varmaan jää taas kuukausien saikulle jota se saa viikon pari kerrallaan, niin että meillä sitten sijaisia pyörii. Todella rasittavaa kun jatkuvasti kolmas työntekijä vaihtuu ja aika menee vaan siihen vitun perehdyttämiseen.
Positiivista on se, että jään pian äitiyslomalle.
Nyt olen raskaana ja se utelee joka päivä ja joka hetki kaikkea mahdollista. Se myös utelee mun miehen asioista ja jopa mun vanhempien asioista. Se hiplaa mun vaatteita ja kommentoi niitä (no ihan positiivisesti mun silti!) ja kyselee mistä olen ostanut. Se on alkanut ärsyttää mua niin paljon, että en pysty edes katsomaan sitä, koska sen eleet ärsyttää. Meillä tehdään tiimityötä, ja se tekee aina mitä tykkää eikä ees tajua poikkeavansa tiimin yleisestä linjasta. Jos sille sanoo se suuttuu ja jää saikulle. Se tavoittelee aina omaa etuaan ja kuitenkin on oksettavan myötätuntoinen muka. Aaaargh! Muuttais pois. Kohta se varmaan jää taas kuukausien saikulle jota se saa viikon pari kerrallaan, niin että meillä sitten sijaisia pyörii. Todella rasittavaa kun jatkuvasti kolmas työntekijä vaihtuu ja aika menee vaan siihen vitun perehdyttämiseen.
Positiivista on se, että jään pian äitiyslomalle.