Mun työpaikalla on niin ihmeellinen mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ota selvää ja kerro mullekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ota selvää ja kerro mullekin

Vieras
..etten mä tajua sitä.

Se ei tervehdi, ei puhu mulle mitään, ei taida edes katsoa päin.

Mutta sitten, kun on joku yhteinen työprojekti, se tulee ihan kiinni ihoon, siis niin lähelle että se oikeasti painautuu mua vasten. Takaapäin. Aina. Tai no, ne kaks kertaa jotka ollaan oltu tekemisissä, niin molemmilla kerroilla.

Alkuun se jutteli mulle, yms, sitten tuli se eka kerta kun oltiin yhdessä työpisteellä. Sillon se tuli ihan lähelle, yhden tekosyyn varjolla. Sen jälkeen se yhtäkkiä lakkas huomaamasta mua millään lailla, joten en mäkään sitten jaksanut enää tervehtiä tms.

Kunnes tuli tuo toinen kerta, ja se oli niin lähellä mun takana, että mä tunsin sen ihmisen mun selässäni.

Mä en tajua. En.
Jos se ois kiinnostunut, miksi se käyttäytyy noin? Jos se taas ei ole kiinnostunut, niin miks ihmeessä se tulee iholle??

Kuulostaa jonkin sortin mielenterveyspotilaalta ja niitähän tässä maailmassa tänä päivänä riittää. Tuohan on seksuaalista häirintää, josta monilla miehillä on kokemusta. Hyi!

No, ei se mielenterveyspotilas ole. Homoksi sitä ajattelin, vaikkei se siltä vaikutakaan, mutta kun mulla on ollut tapana tykästyä miehiin jotka ovat lopulta paljastuneet homoiksi. Mutta ei kai homoilla ole tapana lähestyä naisia noin.

Ja ei se siis mitään lanneliikkeitä ole tenhyt :D Mutta esim. jos olen selvittänyt sille jotain työasiaa, tulee ihan lähelle seisomaan niin, että koskettaa samalla. Ei muut työkaverit (miehetkään) tuolla niin tee.

Hämärää tässä tosiaan on se, että ensin jutteli yms. Sitten sen ekan lähestymisen jälkeen "kaikkosi" eikä tosiaan sanonut sanaakaan saati edes katsonut päin.. kunnes nyt taas tuo. En mä tiedä. Ehkä sillä sitten vaan on tuommoinen tapa ihan yleisesti ihmisten kanssa. Ärsyttää.

Yhteistyössä