Mun tyttärellä on vissiin vähän erikoisempi ongelma; hän on liian suosittu kavereiden kesken ja se ahdistaa häntä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettivi

Vieras
On siis 9 v ja aina ollut hyvin suosittu. Olen joutunut jopa opettajan kanssa juttelemaan asiasta, mutta ei hän tainnut ihan uskoa tai ymmärtää mitä tarkoitin. Tyttäreni haluasi olla välillä koulussa yksin, tai rauhoittua mutta ei onnistu. Luokkakavereilla ollut esim riitoja kuka saa olla tyttäreni kanssa. :( Tyttö itse kärsii tilanteesta enkä oikein tiedä miten hän auttaisin... kummallinen tilanne kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29329163:
No kyllä koulussa täytyy kyetä tulla toimeen muiden kanssa. Olkoot sitten koulun jälkeen yksikseen.

Totta, niin hän kykeneekin mutta häntä ahdistaa se että hän aiheuttaa riitaa ja eripuraa. Ja kaipaa koulussakin joskus vähän rauhaa.

[QUOTE="a.p";29329195]Hän haluaisi edes joskus olla yksin! Ei tod ole masentunut, oikein eloisa ja iloinen tyttö. Kaveriasiaa näin päin ei varmaan kukaan osaa ottaa tosissaan. :([/QUOTE]

Sen ymmärtäisin jos häntä ahdistaa toisten lasten pyynnöt ja häirinnät jos haluaisi leikkiä jonkun tietyn tyypin kanssa rauhassa mutta että yksin haluaisi koulussa olla... Eihän koulussa oikein pysty olemaan yksin edes. Ymmärrän että tuo on ongelma.