Mun tyttö on lukion autettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ne tekee kaiken etse pääsis läpi sen...ihan mitä vaan rikoksen vaik ja mitä vaan. Se kaiki leimaa mua et oisin huonompi mun lahjat ois huonommat ja muilla. se on vituttanu mua koko ajna ja mä en heti tajunnu ja meni aikaa mut mä tajuun jo. Se on tehty mua vastaan ja muita noita ja sitä varten tehty kans teitenki. MUt on jätetty ihan sivuun ja mua ei kuunnella ei vaik oon sen äiti mä saan sanoo mut ei ne kuntele mua yhtään ikinä mitä mä sanon. Onks tollanen laissa???

Ne tekee kaiken etse pääsis läpi sen...ihan mitä vaan rikoksen vaik ja mitä vaan. Se kaiki leimaa mua et oisin huonompi mun lahjat ois huonommat ja muilla. se on vituttanu mua koko ajna ja mä en heti tajunnu ja meni aikaa mut mä tajuun jo. Se on tehty mua vastaan ja muita noita ja sitä varten tehty kans teitenki. MUt on jätetty ihan sivuun ja mua ei kuunnella ei vaik oon sen äiti mä saan sanoo mut ei ne kuntele mua yhtään ikinä mitä mä sanon. Onks tollanen laissa???
Täh?

Onneksi auttavat. Toivottavasti heidän antaman avun tuella lapsesi pääsee eroon sinusta.

Et liene penaalin terävin kynä. Onneksi lapsesi on terävämpi vaikka sitten autettuna

Miltä teist tuntuis jos ette sais enää vaik huolattja oot sanoo mitään??? Tosi tosi monta vuotta oli et mun pitää vastata jokaseen koko ajan nii nykyään mua ei ees kutsuta mihinkää. mula ei kysytä mitään. Mäen viitti ees kertoo mitä ne on keksiny mua vastaan ne on järjestäny yskii juttuja aika paljon ja ne eioo laissa eli se on laiton juttuja se mitä koulut tekee ja tää on muille tärkee titää

Yhteistyössä