Mun vauva on jo 3-vuotias <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Tähän aikaan 3 vuotta sitten olin ollut naistenklinikalla jo reilu 9 tuntia, eikä vieläkään näyttänyt siltä, että ihan vähään aikaan syntyis :D Täsmällinen poika syntyi sitten laskettuna aikana kello 17.00 ja minusta tuli äiti :heart:

Oon nähny täällä jo 2 muutakin synttärialoitusta, hyvää syntymäpäivää ainakin Aamuäreelle ja Nadiallekin :flower: Onkos muita juhlijoita? Kaverin miehelläkin on tänän synttärit =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Onnea kolmevuotiaalle. :) Nuo pojat ovat kuin peilikuvia toisistaan, noin sivuprofiililtaan ainakin. :D

Kiitos ja kiitos muillekin onnittelijoille ja Tyttö kuin taivaan 3 vuotiaalle onnittelut näin jälkikäteen :)

Taitaa noissa aika paljon samaa näköä olla :D Ovat samannäköistyneet sitä mukaan, kun kuopus on kasvanut, vauvana oli ihan erinäköinen ja ihan tumma =)

Alkuperäinen kirjoittaja helmiina:
meidän neiti myös tänään 3v, huh huh, kun aika kiitää, justhan sitä synnytti sitä =)

Oi, onnea myös teidän tytölle :heart: Kyllä on tosiaan 3 vuotta menny hirmu nopeesti! Niin isoja noi lapset jo... :)

Tässä kuopuksesta kasvokuva, tai missä näkee kasvoja vähän paremmin:

Käytiin kylvyssä ja otin siinä kasvokuvan pojista, linkitän sen vielä tänne:

Oon vähän innostunut tosta uudesta kamerasta ja siitä, kun aijaa kerrankin toimii mulla :ashamed: :D :laugh: :whistle:

Yhteistyössä