Mun 'vauvani' ajoi tänään ekaa kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
endurollaan, jonka saa sitten omakseen kun on mopokortti ajettuna. :o

Minäkin kokeilin ja mies, on muuten vähän toista, kuin Monkey silloin vähän aikaa sitten teininä,,,

Miten uskallan päästää esikoisen liikenteeseen tuolla hirveellä monsterilla? Saatikka sitten tulevalla piikillä, joka on luvassa parin vuoden päästä? :o

*Laittaa pikkusia paketteihin pakkaseen*

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Samaa oon miettiny minäkin. Tuolla esikoisella (12v) kun olis nyt jo hirmuinen hinku päästä mopoilemaan kun muutaman kerran kokeili. :/
Hirvittää nyt jo valmiiks
:o :ashamed:

Ja kun itse ei koskaan tietenkään ole hurjastellut millään masiinoilla. :whistle:

Meillä moppokortille on ollut ihan selvä ehto: vain mun kuolleen ruumiini yli. Mutta meillä ei kyllä asuinpaikan puolesta mopoa tarvitakaan... julkinen liikenne pelaa hyvin. Mä lupasin junnulle siinä moppohuumassa ajokortin (oma lehmä ojassa :laugh: ) ja isänsä auton. Ihmeesti tuo päätti jaksaa odottaa siihen asti.

Vaan uskaltaa sen teinin päästää, kun ei ajattele. Siskon pojalla on ollut skootteri ja erilaisia kevareita ja vaikka jokaisen on niistä lunastuskuntoon kolaroinutkin, mitään pahempaa ei ole sattunut. Nyt se on aikuinen mies ja on ajokortti ja auto.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Samaa oon miettiny minäkin. Tuolla esikoisella (12v) kun olis nyt jo hirmuinen hinku päästä mopoilemaan kun muutaman kerran kokeili. :/

Ja kun itse ei koskaan tietenkään ole hurjastellut millään masiinoilla. :whistle:

Noup :whistle: :saint:
on se muuten hyvä että joutuvat sen kortin kuiten ajamaan, josko se olis vähän turvallisempaa siten

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä moppokortille on ollut ihan selvä ehto: vain mun kuolleen ruumiini yli. Mutta meillä ei kyllä asuinpaikan puolesta mopoa tarvitakaan... julkinen liikenne pelaa hyvin. Mä lupasin junnulle siinä moppohuumassa ajokortin (oma lehmä ojassa :laugh: ) ja isänsä auton. Ihmeesti tuo päätti jaksaa odottaa siihen asti.

Vaan uskaltaa sen teinin päästää, kun ei ajattele. Siskon pojalla on ollut skootteri ja erilaisia kevareita ja vaikka jokaisen on niistä lunastuskuntoon kolaroinutkin, mitään pahempaa ei ole sattunut. Nyt se on aikuinen mies ja on ajokortti ja auto.

Täällä 'maalla' kun mopo olis ehdoton nuorelle, ei nuo bussit vilahtele ihan joka 15 min. välein. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Noup :whistle: :saint:
on se muuten hyvä että joutuvat sen kortin kuiten ajamaan, josko se olis vähän turvallisempaa siten

Vähän enempi, kuin silloin joskus,, :whistle: :saint:

Yhteistyössä