mun veriryhmä on O ja B!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytyx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytyx

Vieras
Arvatkaapa valtasko hämmennys eilen, ku tsiigasin neuvolakortista veriryhmääni.. ja kun niitä kortteja on kaksi kertynyt, niin kummassakin oli eri veriryhmä :)

Kuulin näet sellaista huhua, et veriryhmä määrää kans mitä kandee suuhunsa pistää ja nyt mulla ois kirjakin lainattuna aiheesta.. mites ton saa tarkastettuu kätevimmin kumpi on se oikea?

Sen kirjan voit nyt heittää metikköön... tai, no uskokoon kukin mihin haluaa. Oiskos neuvolakorttien eron syynä se, että ekassa raskaudessa veriryhmä on perustunut omaan luuloosi, eikä kirjainta ole korjattu verikokeen jälkeen ja toisessa se onkin sitten verikokeella osoitettu. Jos sulla on tallella se neuvolasta saatu verikokeen tulos molemmista raskauksista, niin siitä näet.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Noi huhut kyllä kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, tai toki jos tykkää seurata kaikkea vähemmän tieteellistä hömppää.

Mutta kahta veriryhmää ei voi olla, joten tsekkaus varmaan kannattaa.

no vähän siltä kantilta ajattelin asiaa tarkastellakin.. sama kait se on sellaistakin ruokavaliota kokeilla, ku näitä muita, jos sattuu sit kuulostaakin järkevältä :)

en oo viel lukenut sanaakaan, mut voihan olla esim et siellä kerrotaan just mun lempiruuat niiksi, joita kannattaa syödä.. vähän niinku raskaana elimistö voi ilmoittaa puutostiloista sillä, et alkaa himoitsemaan vaikka maksamakkaraa ja oikeesti sua kalvaakin raudanpuute.

Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:
Noi huhut kyllä kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, tai toki jos tykkää seurata kaikkea vähemmän tieteellistä hömppää.

no vähän siltä kantilta ajattelin asiaa tarkastellakin.. sama kait se on sellaistakin ruokavaliota kokeilla, ku näitä muita, jos sattuu sit kuulostaakin järkevältä :)

en oo viel lukenut sanaakaan, mut voihan olla esim et siellä kerrotaan just mun lempiruuat niiksi, joita kannattaa syödä.. vähän niinku raskaana elimistö voi ilmoittaa puutostiloista sillä, et alkaa himoitsemaan vaikka maksamakkaraa ja oikeesti sua kalvaakin raudanpuute.

Tähän voi suoralta kädeltä valaista että juu ei pidä paikkansa. Nimittäin tuo viimeinen "väite". Mulla on anemia ja en voi pistää suuhuni maksamakkaraa, se on maailman oksettavinta mitä lie mömmöä. Ja talossa on siis 1kk ikäinen vauva, raskausaikana kärähdin anemiasta mistä olen ilmeisesti kärsinyt jo vuosia tietämättäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja tytyx:

Tähän voi suoralta kädeltä valaista että juu ei pidä paikkansa. Nimittäin tuo viimeinen "väite". Mulla on anemia ja en voi pistää suuhuni maksamakkaraa, se on maailman oksettavinta mitä lie mömmöä. Ja talossa on siis 1kk ikäinen vauva, raskausaikana kärähdin anemiasta mistä olen ilmeisesti kärsinyt jo vuosia tietämättäni.

no mulle siis kävi just noin, järkky maksamakkaran himo vaivas ja anemia siel takana jylläs. Muuten en oo mikään mikään maksamakkaran ylin ystävä. Mut mehän ollaan erilaisia kaikki, eli se mikä toiselle on jees ja toimii, ni ei skulaa toiselle.

Plus et korostan et ihan vaan huvikseni tätä veriryhmän vaikutusta aloin funaamaan, kun tuttava asiasta kertoi.

Uusimmat

Yhteistyössä