mun ystävä tänää kävi synnärillä,mitä tää nyt mahtaa tarkottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ystävä

Vieras
Siis mun tyttäreni kummitäti ja mun paras ystävä, sillä oli 24.8 la aika, eilen ruvennut supisteleen ja kävivät tänää sit siellä synnärillä ku supistellu,olivat sanoneet että sormelle auki..?mitä tuo nyt tarkottaa? laittaaneet kotiin odotteleen,on ensisynnyttäjä. mulla on itsellä 3 mutta ku ei yhtään muista et mitä tuo tuo nyt vois merkitä,että pääseekö tänää tositoimiin vai voiko muuten olla näin loppuvaiheessa auki? ystäväni on ihan loppu ku ei lähde millään syntymään ja olo on hirveä. Olivat sanoneet et viikonloppuna sunnuntainakatotaa et TARVIIKO KÄYNNISTÄÄ jos ei mitään tapahdu:0

mullao oli kohdunsuu sormelle auki jo kuukauden ennen synnynystä esikoisen kohdalla, joten se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Se vauva voi syntyä vaikka tänään tai sitten ei... jos ei itsekseen synnytys käynnisty niin sitten lääkkeillä käynnistetään.

Ei oikein pysty tuosta vielä tietämään, että onko synnytys lähössä käyntiin. Monesti kohdunsuu voipi olla pitkäänkin tuolla tavalla auki, enemmänkin.

Toivon mukkaan ystäväsi kuiteskin pääsee tositoimiin mahd. pian!

vissiin aika normaalia et sormelle auki. varsinki uudelleen synnyttäjällä voi olla enemmänki auki paikot jo varhasessa vaiheessa, eikä välttämättä merkkaa mitään.

vissiin aika normaalia et sormelle auki. varsinki uudelleen synnyttäjällä voi olla enemmänki auki paikot jo varhasessa vaiheessa, eikä välttämättä merkkaa mitään.

Yhteistyössä