Hae Anna.fi-sivustolta

munasarjakasvain

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä tiipii, 16.06.2005.

1. mb Vierailija

se hartiaseudun kipu johtuu pallean ärsytyksestä, tähystyksen aikana vatsaontelo täytetään hiilidioksidikaasulla ja se ärsyttää palleaa.

2. härkä -71 Vierailija

HEI itseltäni leikattiin isohko kysta pari vuotta sitten , olen 46 v lapseton nainen.....leikkaus meni hyvin ja toivuin aika nopeasti...olo oli huomattavasti parempi leikkauksen jälkeen eikä tarvinnut ravata vessassa jatkuvasti.....kyllä näihin kaikkiin vaivoihin kannattaa suhtautua vakavasti ja toivoa mahd pikaisia toimia, ettei tilanne mene huonommaksi, meilläkin suvussa munasarjasyöpäpotilas, jolla syöpä sittemmin levisi rintoihin ja hän oli nyt rankoissa hoidoissa koko viime kevään...
    voimia siulle sinne..luota vain hoitajiin...tekevät tutkimuksia ja leikkauksia päivittäin...

3. vierailijaN-77 Vierailija

Saako leikkauksesta kieltäytyä. Jos haluaa käyttää holistisia vaihtoehtoja esim. serrapeptaasia, curcumiinia tms. ? Eihän minua voida pakottaa munasarjojen tai kohdun poistoon?!! Toiseessa munasarjassa massa pääsääntöisesti vaaleakaikuista ultrassa, mitä se tarkoittaa? Se on melkein 5cm pitkä. Sekä myoomia, yksi painaa suoraan rakkoa. Myoomiin kokeilen ainakin serrapeptase+nattokinoosia!!!

Kertokaa heti saanko halutessani kieltäytyä leikkauksesta, olen enemmän ahdistunut tästä asiasta kuin syövän mahdollisuudesta. Vaistoni on useimmiten oikeassa ja sanoo ettei ole syöpää.

N-77

4. vierailija Vierailija

Anyone?!!

N-77

5. vierailija Vierailija

Lääkäri sanoi että voi olla ihan vain hyvänlaatuistaki. Kuitenkin jatkotutkimukset+syöpämarkkeri verikokeet. Sanoi että poissuljetaan pahanlaatuisuus. Kuinka iso makdollisuus on hyvöänlaatuiseen?

N-77

6. vierailija Vierailija

Lääkäri sanoi että voi olla ihan vain hyvänlaatuistaki. Kuitenkin jatkotutkimukset+syöpämarkkeri verikokeet. Sanoi että poissuljetaan pahanlaatuisuus. Kuinka iso makdollisuus on hyvöänlaatuiseen?

N-77

7. N-77 Vierailija

Onnekseni voin kertoa ettei ollut pahalaatuista, joko varrellinen myooma tai dermoidikystä tai muu hyvänlaatuinen. En tiedä menenkö magneettiin koska en innostu leikkauksesta, korkeintaan sen toisen munasarjan olen valmis poistamaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri