Munatorvien aukiolo-tutkimus --> kuukautisten pois jäänti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoppas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoppas

Vieras
Minulla on nyt menossa kp 40/27. Kuukautiset on tullut aina ajallaan, hormonaalisen ehkäisyn olen jättänyt yli vuosi sitten pois. Kävin viime kuukautisten jälkeen munatorvien aukiolo- tutkimuksessa, jossa toinen 100% varmasti auki ja toinen melko varmasti.

Voiko ko. tutkimus vaikuttaa kuukautisten tuloon? Onko kenelläkään käynyt niin että tuon tutkimuksen jälkeen kuukautiset jää tulematta tai on roimasti myöhässä? Tuntuu hullulta, että tuollainen tutkimus voisi vaikuttaa.

Testin mukaan en ole raskaana, tänään viimeisin nega. Meillä on viikon päästä aika lääkärille, jossa suunnitellaan tulevia hoitoja. Kannattaisiko odottaa siihen asti, vai otanko aiemmin yhteyttä lääkäriin. Tänään soitin tkhon ja pyysin lähetettä verikokeisiiin josta voisi varmistaa etten ole raskaana. Hoitaja kuitenkin kirjoitti lähetteen vain pissatestiin.

En ole kuullut et ssg.n takia menkat jäis pois muuten vaan.. mulla jäi koska raskauduin juurikin siitä kierrosta ku tuubit "huuhdottiin". toivotaan että olet raskaana mutta jostain syystä ei vielä näy testissä!

Toivotaan, että olisi raskauden takia jäänyt pois. Inhottavaa vaan, kun ei voi olla varma.
Pitää ensiviikolla kysäistä lääkäriltä että mitäs nyt tehdään, jos testi ei vaihdu positiiviseen siihen mennessä.

Yhteistyössä