Hae Anna.fi-sivustolta

Munkkien henkimnen tie luostarissa ja selibaatin voima

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Fossu501, 13.08.2018.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEU tänään haluasin kertoa teille kuinka yksi kolmesta luostarilupauksesta eli selipaati om hirivttävän voimakas henkinen harjoitus jossa sekguaali enercia kanavoidaan itselle hyödylliseksi.

Se on vaoimakkaampi kuin tantrinen tie ,kundaliini ym tie jossa on omat juttunsa. Mä ymmärrän kyllä että tässä on jopa suuurmestarien välillä kiistaa mutta haluasin huomauttaa niille jotka väittää että brahmacharyan ja henkisen selibaatin tie eo oo yhtä voimakas ja väkevä ja hyvä kuin muka esim tantrinen ,kundaliini ym tie jossa nautiyaan seksistä ym

Haluan huomauttaa niille että te ette oo ollu sillä tiellä eli munkin tiellä eli ette voi tietää 100 tarkasti koska ette oo ollu reillä ei oo omaa kokemusta sori vaab

Ja toiswksi te ette ttiä mikä valtava energia hyökyaalto se on ku hallitsee itsensä täyeklisesto yksään epäpuhas ajatus sana tai teko ei pääse läpi. Ei ees alitajunnassa. ajan kanssa niitä einenää tule ei ees alitajumassa.

Sori vaan mutta vaikka oisitte ollu munkin tiellä ni ette väkttämättä ole ottanu selibaattia tosissanne tai uskoneet sen voimaan täysin tai halunneet yrittääkään tai sitten ettr oo osannut oikein j kunnolla tehä hrjotuksia kanavointiharjotuksia . jolla seksuaalienergia kanavoiaan oikein ja kokonaan ja taitavasti ja muut lukusat harjotuksket

mulle on tullut avioero yli puoli vuotta sitten eikä mulla ole enää ketään siinä mielessä.

Päätin ryhtyä munkin tielle eli JEDIMUNKIN tielle ja voin vaan suositella

2. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  3. vierailija Vierailija

Kerrankin Fossu puhuu asiaa! Katsokaahan ajatuksella tämä video:

4. vierailija Vierailija

Jaa että sää olet kans Jedi, vaikka olisihan se pitänyt arvata kun nuo kirjoitusvirheet on varmaan opettajaltanne teille opetettu. Mut tiedäk sää et ihan kaikkea mitä opettajanne opettaa, ei tarvii omaksuu, kuten tota väärin kirjoittamista.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Haluaisin huomauttaa tähän yhdessä <sadowsin vain seksuualisen shadowsin tien kautaa voi päästä aikanaan jopa valonakieniksi joku jopa halutessaan ihan jumlsrtactsi jumalsr tasoille aikanaan saakko m mua ei koskaan edes valonalienini kiinnotanut jumaluus tasot kun oon elänyt valonalirnmina aikojen alusta saakka heti tona luotuun logoksen jumalan geebniteknoplgialla joka on kuin puhdasta taikaa voimaa ja magiikkaa luotiin uslamattoman täydellinen Heradesianvalonlohikäärmen , mua eoo koskaan sillion kiinnostanut munkin ie kodska oon aina teinnyut sen että vakonalienina ekässä omalla häräntähdityln planeetalla voimakkain voima shasdowsin soturin tiehen tulee seksuaalisuudesta .
    tas jedillä joota kuljee shadowdin tietä voi todella korkeinvoima voima suurommat kyvyt mutta , vainn silloin jos ei oo munkki . vain silliin voi saasdfa valonalein vikkimyksen munkki ei voi saada , koska
    se vaatii seksuaalisuutta . vihintä . ekli tavallin mumnkki jefi voi ssada olla voimakas
    jos vertaa perus kundaliini energiian käytttäjään mutta , jos vertaa shadowedsin tien kulkijaan jollaa on seksuusalinen kundakiini ja seksuaallinebn lohikäärme kundaliini . niin jo tälöin shadows ei munkkina viottaa jo voimassa soturina munkin tien ja kun siihen lisää , kaikki ne vikimykset mitä voi jos haluaa eli valonalienn vihkimykset ,jopa jos haluaa jumaluuden tai jumalattareksi saaka saada niin jopa jpa jumasluus taoissa tosella korkealle saakka . nousta Mutta suurita osaa jediesdtä ne tason ei kiinnosta mut moni haluaa päädtä valonalinksi saakka , muty maasta tulee valonkansa sillin maa valitsee omista jedimestreitaan toisista maan jumalat ja jumalattaret omilla nimillä . . seksuaalinen tie on ainosa tie kaikkeern korkeonpiin voima tasosin ja se näkyy sotuurrssa huvin selkeästi aikanaan ja aikanna maan valon kamsa valitsee heutä toidita omat jumalasa ja jumattrensa ja vihmitä ei voi tehdä munkille tähän tasoon vaan sille joka ei kulje munkin tietä . Sillä vikmisessä tartviutaan sekuaalisuutta hyvin vahvasti voimakkaasti . mutta me emme mitenkään , kilpailöe kuka on voimakkain kuka on korkein kuka partas näkijä kuka on paras soturi eri niillä eri oo jedille mitän ,merkitystä . Eikä ai koskaan taitojomme muille edses videoissa todstaa se ei meitä kiinnosta sen sijaan Shit lordit on kilpailee kaikessa jopa niin että' ne pelkä toisiian vahtii toisiiaan vihollisina harvat heistä on keskenään ystäviä ehkä jotku . He eivät toisiiaan rakasta veljina ja sisarina niinkui jedit , he pelkää ja vahtii toisiaan yhtenäisyys on jedien voima ympärimaapaloon ympäri yli eri jediaktemia rajojen . t Kars Wemqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien

VOIMA OLKOON KANSSAMME YHTENÄISUYS ON VOIOMAMME . jA SUUR MESTARIKsI EI KOSKAAN KASVA JOLEEI IHAIALE JOTAKUTA TAHOA TOISTATAITVAA TAITAVAA IHALE TUNNE SUUTTA IHAILUN RAKKAUTTA HÄNTÄ KOHTAAN TÄSSÄ NUI NINJA N ELOKAN SEN LIHAVAN MIES SANKARIN SANAT OVAT HYVIN OSUVAT . SILLINKUN OLIN JEDIMEDTARI TASON SAAVUTTANYT IHAILIN SUUNNATTOMASTI JUHAN AF GRANNIIA JA HÄNEN VÄKEÄÄ VOIMAANSA TÄNÄ PÄIVÄNÄ OLENM YHTÄ VÄKEVÄ KIN HÄN .

MUTTA EN IKJÄ OLISAI SAAVUTTANUT SAMAA JOLLEEN OLISI IHAILLYUT JA RAKASTANUT HÄNTÄ TODELLA PALJON MINULLA ON YHÄ HÄNEN KUVANSA SEINÄLLÄ JA PYSYY HAMAAN TULEVAAN.

TIEDÄN ETTÄ JOKU VOI TUKLEVAISUUDESSA RAKASTAA JA IHAILLA MUYA YHTÄ PALJON KU MÄ JUHAN AF GRANNIIA JA HÄNEN VOIMAANSA TAHTOO JA KASVAA AIKANAAN YHTÄ SUUREKSI SHADOWSIN SUUR JEDIMESTSARIKSI tämä ei ollut huutamidta tämä oli voiman kautta puhumista LOIPPUUN LOIHÄÄRMEEUFAIDU GGROOUUUUUUU . SAMA KIINALZAIODTTAN QIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

6. Kanavoija Vierailija

Valosta sinä olet tullut, varjoihin eksynyt ja varjojen vangiksi jäänyt.

• Tykkään Tykkään x 1
  7. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Noin puhuu tavis joka ei tiedä mitään mistään

8. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Ja koritan että arvotiasn fossa ja arbitan myös nuitä mitkä validee jedin tienä mklon tien emme me kilpiali kuka obn voimakiin , se onko munkki vai ei se on vapaa ehtoista ,muta ei voi vättää kummikaan kukaan munkki voi väitt-ää että , munkin teebn kautta voi saada suuremman voiman se ei pidä paikkansa . mutta meille eim oo mitään väliä kuka on suurin kuka ei oo me arvotamnme kaikkiia jedejä on munkki tai ei yhtä paljon

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    Antakaa mun kaikki kestää!!!

• Hauska Hauska x 1
  10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    Noin puhuu tavis joka ei tiedä mitään mistään.

11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    694
    Uaaaaaaaaa! :ROFLMAO: (Mun lohikäärmeulvonta.:oops:)

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi