Muodokkaat mammat - millaisia vaatteita käytätte? Vinkkejä etsitään

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Tuntuu taas, että vaatteet on tehty ihan väärälle ihmistyypille. Taas katselin noit rimpsuja, joita ei voi päällensä pistää - näytän ihan raskaana olevalta...

Millaisia vaatteita te muodokkaat ihmiset käytätte? Onko teillä joku vakiomerkki, jolta löytyy oikeat mallit ja leikkaukset?

Haluaisin jotain muuta, kun matalahkot housut ja ihonmyötäinen t-paita isolla kaula-aukolla.

Espritin vaatteet käy mullekin. Farkkujen vyötäröstä joudun kuitenkin aina kaventamaan, mutta siten saan tosi istuvat housut. Espritin paidat, puserot ja mekot käy mulle kuin nyrkki silmään.

Alkuperäinen kirjoittaja muotovalio:
Espritiltä löydän mie vaatteet. Ne on ihqui!

Pitäisiköhän minunkin tsekata niitä, jotain pidempiä t-paita löysin juuri espritiltä.

Olisikon tälläinen hyvä isollakin ryntäillä (vaikeuksia linkata ) malli C23670 ?http://www.esprit.fi/?LKZ=FI&mc=promotion.comefrom.esprit.com

Mä nyt olen aika muodokas, isot rinnat löytyy ja mahaa myös. Tuntuu että kaikki vaatteet on väärän mallisia! Tykkään tunikoista ja legginsseistä, ei näy kaikki ja on mukavia. Vaatemerkkejä en osaa sanoa, tulee ostettua paljon kirppareilta vaatteita. Myös Ellokselta löytyy.

Yhteistyössä