Hae Anna.fi-sivustolta

Muodoton olento

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Arianne, 25.07.2005.

1. Arianne Vierailija

Onko kellään tämänkaltaisia kokemuksia?

No, kun olin pieni n. 6 v., seisoin kotimme pimeässä eteisessä seinän vieressä. (Sähköt olivat menneet ukkosen takia.) Siinä seisoessani ohitseni pyyhkäisi jokin iso, n. 2-metrinen sinertävä olio. En nähnyt sitä tarkasti, se meni ohitseni niin nopeasti, pikemminkin aistin sen. Se vain ""tuulahti"" ohitseni ja oli kadonnut. Se ei ollut mikään selkeä hahmo, enemmänkin läpikuultava, hieman limaisen näköinen suuri ""möykky"". En pelännyt yhtään sillä luulin tätä epämääräistä ohikulkua vain omaksi kuvittelukseni. Mutta pari vuotta sitten tämä toistui, ja aistin sen hyvin vahvana ja todellisena, joten tuskin se kuvittelua oli. Oliko tämä muodoton olento jokin aave tai henki?? Kokemuksia?

2. Everett Vierailija

Se mitä näit on ns. ""astraaliruumis"", eli kyseessä oli henkiolennon vierailu. Noita henkiolentoja liikkuu kokoajan ja kaikkialla. Harvinaista sen sijaan on se, että herkistymme niitä huomaamaan. Lapsilta tuo onnistuu luonnostaan helpommin.

Olen nähnyt samanlaisen. Hienoja, eikö vain?

3. K Vierailija

Lapsena näin noita jatkuvasti erään ystäväni kotona. Ne olivat vain väriltään punaisia?
    Kerran yöllä heräsin ja näin huoneeni nurkassa Robin Hood-tyylisiin vaatteisiin pukeutuneen miehen. Hän alkoi nousta ""tuolista"" (jota ei siis oikeasti ollut) ja kulkea minua kohti. No siinä vaiheessa ryntäsinkin jo vanhempieni makuuhuoneeseen sytyttäen matkan varrella kaikki valot!

4. jerryjee Vierailija

Olikohan poikani ""astraaliruumis"" liikkeellä kun kerran uskoin ensin kuulevani ja sitten näkeväni hänet tosissani tepsuttelevansa meidän vanhempien makkariin, äitinsä päälle kumartuen. Jopa niin että nousin ylös ja kysyin että miksi sinä siihen nyt tulit. Jolloin hahmo katosi.
    Poikani oli silloin alaluokka-iässä, siis ELOSSA omassa huoneessaan nukkumassa.

5. minä Vierailija

hei!

Vastaava tapahtui äidilleni joka oli meille tullut kylään viikoksi ja nukkui tyttöjeni huoneessa lattialla patjalla.
    Hän yöllä heräsi ja näki nuorimman tyttäreni(3v.) seisomassa patjan vieressä ja hän sanoi, että hän teki patjalle tilaa ja kysyi, että haluatko tulla viereen nukkuun ja kun tyttäreni siinä oli ollut oli äitini ruvennut ottamaan häntä kädestä kiinni niin hän oli hävinnyt. Äitini oli toki säikähtänyt ja noussut katsomaan niin siinähän tyttö oli nukkunut omassa sängyssään.

Ajattelen juuri näin, että astraaliruumis oli liikkeellä.

6. Aurora Vierailija

Elisabeth Haickin kirjassa VIHKIMYS on tuollaiset limaiset muodottomat hahmot kerrottu olevan Taudin / sairauden demoneita.

7. Mummoni kertoi minulle tässä yhtenä iltana, että kun olin ollut pieni niin hän oli nähnyt minun astraalimarjan vaikka olin koko ajan nukkumassa sikeässä unessa. No mummoni oli vain hämmästynyt.

8. juno Vierailija

Jossain täällä on keskustelu nimellä musta hahmo tai tumma hahmo. Kannatan lukemista, siinä todella moni kertoo kokemuksistaan.

9. sininen Vierailija

Menee kylmät väreet kuun kuulen muidenkin nähneen näitä sinisiä olentoja. Joskus nuoruusvuosina olin todella masentunut ja tulin yöllä kotiin. En saanut unta ja sitten yhtäkkiä näin huoneeni nurkassa sinisen olennon. En muista tapahtumasta mitään, vaikka siitä ei ole montaa vuotta. Olin niin järkyttynyt, että olin vain soittanut ystävälleni ja itkenyt, että huoneessa on joku. Muistan tuon olennon värin, en muuta. Minulla oli niin vahva tunne siitä, että huoneessa oli joku kanssani. Tilanne loppui siihen, että äitini tuli kotiin. Joskin hän joutui antamaan minulle vähän rauhoittavaa ennenkuin suostuin käymään nukkumaan takaisin. Kuulostaa skitsolta mutta totta koko juttu. Eikä saa nauraa tälle, jookosta?

10. juno Vierailija

Nostin tuon keskustelun. Lukekaa ja ihmetelkää miten yleistä tuo on :}

11. justus Vierailija

Ala-asteella ekalla? luokalla sillonen paras kaverini kertoi minulle nähneensä enkelin, ja se kuulostaa ihan samalta kuin tässä ketjussa kuvatut kokemukset, mutta muistaakseni olento? oli valkoinen. Hän oli silloin yksin kotonaan, mietin vain oletko se sinä Juno?

12. juno Vierailija

Justus? Mikä yhdistää minut toveriisi? Hahmoja on nähnyt hyvin moni, minäkin :}

13. Eriika Vierailija

Olen nyt jo vanhempi henkilö mutta näitä kaikenlaisia näkyjä on ollut elämässäni paljon.
    Ensimmäiset muista nähneeni neljävuotiaana ja kokoajan ne ovat seuranneet elämässäni joskus enempi joskus vähempi.
    Viimeisen 10 vuoden aikana huoneessani leiskuu sininen ja kirkas valo vuorotellen ja sitten on se silmä joka välähtää aina joskus .
    Olen hereillä kun näen näitä en siis unessa.
    Olisi kiva tietää mitä nämä valot ovat ja mikä tämä kirkas silmä on joka joskus tuijottaa.
    Jos joku tietäisi valottaa minulle asiaa niin olisin iloinen.
    Enään ne eivät pelota ,aluksi olin hieman hämilläni asiasta.
    Kiitos sinulle joka voit opastaa asiasssa.

14. eriika Vierailija

Anteeksi.

Tämä juttuni taisi tulla väärään kohtaan.

Kaikkea hyvää.

15. H.V Vierailija

Ollessani alle kouluikäinen nukuin vielä vanhempien huoneessa. Makuuhuone on yläkerrassa ja toinen sivu
    sisäkatosta on viisto. Kotimme on maalla. Kun kävimme
    vuoteeseen, ehkä n. 22.00 aikoihin ja valot olivat jo poissa,
    heijastui katon viistoon osaan n. metrin pituinen puukon
    terän muotoinen valo, joka valaisi vähän koko huonetta.
    Me kaikki nähtiin se ja isä lähti alakertaan katsomaan oliko
    ulkona joku. Ketään ei näkynyt ja huoneen puolella han-
    gessa (oli talvi) ei näkynyt mitään jälkiä. Valon oli pitänyt
    tulla alhaaltapäin. Tapaus jäi täydeksi arvoitukseksi ja
    on sitä vieläkin.

16. justus Vierailija

nimimerkkisi, ja hänen pikku poikansa etunimi, sekä kokemus, mutta ei kai sillä ole niin väliä...

17. juno Vierailija

Justus, nyt alkoi vaivaamaan, tunnemmeko sitten todella? Voin sen verran helpottaa, että olen kotoisin Keski-Suomesta, alle kolmenkymmenen ja minulla on lapsia muitakin kuin tuo yksi, jonka nimen olen jossain vaiheessa maininnut.. Osuiko oikeaan?

18. justus Vierailija

No koulukaverini ei asu sielä missä sinä, eikä hänellä ole muita lapsia tietääkseni, kuin Juno. Minä en kyllä iole lukenut mistään, että sinun lapsesi nimi on tuo sama, että se oli ihan intuitiota, että olisit kyseinen henkilö. olin ihan sata varma asiasta...mutta voikaapa Junon kanssa hyvin!

19. juno Vierailija

Justus, emme ole sitten sama henkilö. Poikani nimi ei ole Juno. Itseasiassa Juno on muisnaisitalialainen kuun jumalatar, eli ei edes pojan nimi. Ajattelin, että luit poikani nimen yhdestä toisesta ketjusta, jossa nimen mainitsin. Hänet on nimetty enkelin mukaan. Eli tämä oli väärinkäsitys :} Muttamutta, mukavaa jatkoa sinulle!

20. nosto Vierailija

21. mama Vierailija

Enkeli se todennäköisesti oli, suojelusenkelisis oli tai Arkki-enkkeli Mikaelin väri on sininen. Enkelit ovat valo-olentoja ja heidän on todella ponnisteltava, jotta saavat itsensä ns. enkelien näköisiksi( Siivet, kasvot, höyhenet ym ) Useimmiten näyttäytyvät valo-olentoina ja ihmiset eivät aina osaa yhdistää näkemäänsä enkeliksi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri