Hae Anna.fi-sivustolta

Murhaaja

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä painajainen, 20.09.2005.

1. painajainen Vierailija

Näin kamalan unen, jossa minua vainosi jokin rikollinen tai murhaaja. Teippasin talossani kaikki mahdolliset aukot, jotta hän ei pääsisi ""salakuuntelemaan"" missä asuin ja näin saisi minua kiinni. Sitten kuitenkin hän pääsi talolleni. Itse olin jostain syystä jo talon ulkopuolella ja yritin pakoa..
    Mustapukuinen murhaajamies näki minut ja aikoi ampua minut (sitten ilmeisesti mieheni) täysin kylmänviileästi.
    Hän ampui ensimmäisen ohi minua kohti ja ryömin epätoivoisesti pakoon.. tunsin että nimenomaan minut piti tappaa ensin. Sitten heräsin.

Aivan kammottava fiilis herätessä kun uni tuntui niin todelta!
    Mitään mahtoi tarkoittaa?

2. K15 Vierailija

Että olet katsonut liikaa K15/K18 leffoja, jotka ""sisältävät voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille"". Varoitustekstiin olisi syytä lisätä siis ""lapsille, sekä herkille aikuisille"".

3. Angela Vierailija

Minä tulkitsen unia symbolien kautta. Ja uskon että kaikki asiat unessa kuvastavat sinua. Olet itse oman unesi näyttelijät, ohjaaja, käsikirjoittaja ja lavasteetkin. Talo perinteisesti kuvastaa itseä, ikkunat ovat aukkoja, reittejä itseen. Unessa teippasit ikkunoita. Sen perusteella tulee ajatus että pidät sisälläsi jotain jota et halua tai voi paljastaa, onko sinulla jokin salaisuus tunnollasi? Pako unessa yleensä tarkoittaa, että et halua kohdata jotain asiaa. Murhaaja voisi myös viitata syylliseen oloon.

4. unessa Vierailija

Kiitos Angela. Kun tarkemmin ajattelen, koin unta edeltävänä päivänä erään mies henkilön uhkana eräässä asiassa. Tuntui kuin hän olisi tullut liikaa meidän reviirillemme ja tavallaan varastanut pois meiltä tärkeän jutun. Päivätietoisuudessa asia ahdisti ja jäi ehkä sitten jylläämään yölläkin alitajuntaan. Siksi kai näin voimakkaan unen... kuvastaen siis tuota ""uhkatilannetta.""

...Ja kiitos vaan K-15 vaivannäöstäsi. Meni vähän metsään.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri