Murtunut kylkiluu -kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Minulla todennäköisesti murtui kylkiluu viime sunnuntaina kaatuessa. Maanantaina kävin lääkärissä, ei määrännyt kuviin, mutta meinasi että saattaa olla murtunut, kolme päivää olin sairauslomalla.
Nyt kylki on ihan ok, kun on pystyssä. Nukkumaan meno on ihan kauheeta ja samoin sängystä nouseminen, kuuluuko mennä näin?

Jep, mulla meni toista vuotta ennenkuin parantui kunnolla, tosin olin viimesilläni raskaana ja varmaan sen takia meni niin kauan kun lie luutunut ensin väärään asentoon.

ei kolmen päivän lepo auta mun mielestä mitään! Mulla oli yksi kylkiluu murtunut ja olin kuukauden sairauslomalla ja sain vahvempaa buranaa. Kävinkin yksityisellä ja ne pisti mut heti röntgeniin. Kosketusarka oli, ja nouseminen oli tosiaan kivuliasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kolmen päivän lepo auta mun mielestä mitään! Mulla oli yksi kylkiluu murtunut ja olin kuukauden sairauslomalla ja sain vahvempaa buranaa. Kävinkin yksityisellä ja ne pisti mut heti röntgeniin. Kosketusarka oli, ja nouseminen oli tosiaan kivuliasta.

Kuinka kauan nouseminen on kivuliasta? Ja oliko sulla toisin päin kipee kans, pystystä makuulle?

Mun isältä murtui viime talvena ja oli saikullakin varmaan kolme viikkoa ja kyllä se oman aikansa otti, että siitä parani. Riippuu varmaan tosiaan siitä miten pahasti on mennyt.

Yhteistyössä