V
"Vieras"
Vieras
Kirjoitukseni oli jo hukkunut joten päätin kirjoittaa uuden keskustelun, tiedän että viesti on pitkä ja kantaa ei ole pakko ottaa, mua helpotti kuitenki jakaa tää teksti ja toivoisin että joku vastais tohon kysymykseen ovulaatiosta. Kirjoitin tänne n. 2 viikkoa sitten tekstin jossa pohdin onkohan tärpännyt ja pistin kuviakin jossa moni totesi näkevänsä haamun ja muutama onnittelukin tuli, no mäkin ehdin olemaan toiveikkain mielin koska menkat eivät alkaneet sillon 12.9 ja ne tais tulla viikon myöhässä
koska tänään alko tuhruttamaan punaista ohkasta verta, inhottavaa
siispä ei raskautta. Testeihin en saanut kuin haamujen haamuja. Valkovuotoa on tullut aivan hitosti yli viikon verran ennen tätä tuhrutusta tänään ja pissa on ollut ajoittain vihertävää ja pissalla ravaaminen on ollut olennaista.
Kertokaas, kun tein ovistestin äsken huvikseni (sillä katsoin just et oviksen pitäis olla n. 10 päivän sisällä 20-30.9) niin sain vaaleanpunaien selkeän viivan, se ei ollut yhä tumma kuin ns. kontrolliviiva, oisko nää menkat jotka tuli viikon myöhässä ja kohta olis tuloillaan uus ovulaatio?
En kestä olin aika varma että nyt tärppäs, maha on pullahdellu jotenkin isommaks ja repäisykipuja tunsin aivan saatanan varmasti viikko sitten ja heti tuli flunssaa kun kuukautisten piti alkaa, oli siis joitakin merkkejä alkaneesta raskaudesta. En juo alkoholia, en polta, käytä kofeiinia enää vauvahaaveiden vuoksi. Olen syönyt mama-vitamiineja nyt kuukauden päivät kohta ja pitänyt itsestäni huolta sisäisesti (mm. syönyt monipuolisesti, nukkunut riittävästi, koittanut olla stressaamatta)
Aloitimme kihlattuni kanssa suojaamattoman seksin Heinäkuussa 2012 ja Lokakuussa sain tietää keskenmenostani, olin tuolloin viikolla 6-7? Spontaani keskenmeno. Jatkoimme aika pian yrittämistä vaikka murskaavaa tuo kmeno oli, ei tullut kuin kemiallinen raskaus Huhtikuussa 2013, liikaa kuviteltuja oireita
Söin pillereitä 1 liuskallisen Kesäkuussa 2013 kun sain tarpeekseni kaikesta siitä turhautuneisuudesta ja pettymyksestä, itseni syyttämisestä. Heinäkuussa 2013 jätin e-pillerit, nyt on Syyskuu eikä tärppiä tullut sittenkään.. Oon itkenyt kokopäivän oon aivan hajalla. Olen 20-vuotias terve nuori nainen jolle 2 gyneä on jo sanonut että kaikki todella OK tuolla alapäässä, ei mitään syytä ettet voisi lisääntyä ja paskat
Kaikenlisäksi appivanhemmat odottelee koska kerrotaan raskaudesta, he ovat huomanneet viimeaikaisen väsymykseni eli oon nukkunut tavallista enemmän ja alkanut syömään enemmän lihaa, vatsa turvonnut hävyttömästi. Juuri tämä kova turvotus on häiritsevää, tuntuu kuin siellä olisi jotain.
Kertokaas, kun tein ovistestin äsken huvikseni (sillä katsoin just et oviksen pitäis olla n. 10 päivän sisällä 20-30.9) niin sain vaaleanpunaien selkeän viivan, se ei ollut yhä tumma kuin ns. kontrolliviiva, oisko nää menkat jotka tuli viikon myöhässä ja kohta olis tuloillaan uus ovulaatio?
En kestä olin aika varma että nyt tärppäs, maha on pullahdellu jotenkin isommaks ja repäisykipuja tunsin aivan saatanan varmasti viikko sitten ja heti tuli flunssaa kun kuukautisten piti alkaa, oli siis joitakin merkkejä alkaneesta raskaudesta. En juo alkoholia, en polta, käytä kofeiinia enää vauvahaaveiden vuoksi. Olen syönyt mama-vitamiineja nyt kuukauden päivät kohta ja pitänyt itsestäni huolta sisäisesti (mm. syönyt monipuolisesti, nukkunut riittävästi, koittanut olla stressaamatta)
Aloitimme kihlattuni kanssa suojaamattoman seksin Heinäkuussa 2012 ja Lokakuussa sain tietää keskenmenostani, olin tuolloin viikolla 6-7? Spontaani keskenmeno. Jatkoimme aika pian yrittämistä vaikka murskaavaa tuo kmeno oli, ei tullut kuin kemiallinen raskaus Huhtikuussa 2013, liikaa kuviteltuja oireita