musta on tullut tän perheen kynnysmatto, millä mä muutan tilanteen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v*ttuuntunut vieras tosi pahalla päällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v*ttuuntunut vieras tosi pahalla päällä

Vieras
mä olen pelkkä pyykinpesijä, kaupassakävijä, ruuanlaittaja, siivooja, sänkyjen petaaja, tasojen pyyhkijä.. kas kun en perseiden pyyhkijä.
mun työpanosta ei huomaa kukaan, mut ans olla jos onkin kalsarit pesemättä, sit tullaan pokkana rutiseen että et sitten oo pessy mun kalsareita??!!!
joo, en todellakaan, pese ite. "ihankun me muka osattais"
no mä voin opettaa vaikka heti! "no just joo" ja poistuminen paikalta ovet paukkuen.
jos mä jätän kaiken tekemättä niin ei niitä juttuja kukaan muukaan tee, kerran elettiin melkein 3vko ihan hirveessä siivossa eikä kukaan tehny ruokaa tai pessy pyykkiä. sit mulla katkes kamelin selkä ja raivattavaa oli sata kertaa enemmän eikä kukaan auttanu vaikka pyysin, huusin, anoin, kuiskasin, raivosin.
mä en vittu jaksa enää, itkettää ja tekis mieli huutaa koko perhe niin pitkälle kun pippuri kasvaa tai tekis mieli itse nostaa kytkintä ja lähtee jonneki lomalle, mut ehei, mul on kuitenkin päivätyö mikä pitää kotiorjan hommien lisäks hoitaa!!!
mä en tajua miten tää tilanne on menny tällaseks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MENEEEE HEEEERRRRMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä