Musta solmio taaperolle häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ostin sitten mustan kravatin puolitoistavuotiaalle huomisiin häihin, tulin kotiin ja mies totesi et ostit sitten hautajaiskravatin. Hitto! En mä yhtään kaupassa muistanut et musta laitetaan yleensä hautajaisiin. Onko nyt kaamea etikettivirhe, pitääkö mun käydä huomenna vielä kiireellä jostain uus hakea? Housut on suorat ja mustat, kauluspaita vaaleansininen.

Aikuisilla tuo olisi siinä ja siinä voiko käyttää, mutta ei kai se lapsella niin tarkkaa ole.
Itse laittaisin hiukan iloisemman väriset housut kuin mustat ja erivärisen kravatin, jos sellainen tarvitaan.

Mutta lapsella voi olla oikeastaan mitä väriä vain

No meillä nyt tosiaan sattui olemaan mustat housut. Alun perin en ajatellut solmiota ollenkaan mut kun näin kaupassa niin oli pakko ostaa..:) Ei häihin varmaan farkkuja viiti laittaa? Ei meillä oo muita ilosemman värisiä juhlavia housuja, joten paita ja housut on nyt nuo. Pitäisköhän jättää sit koko solmio pois.

Ei mustaa solmiota! Jätä ilman jos et ehdi vaihtaa. Noin pienelle olisin ehkä valinnut vähän "iloisemman" paidan, yksivärinen sininen on aika tylsä valinta. Mutta ei mustaa solmiota!

Mun mielestä paita on kiva ja sopii hyvin tolle meidän vaaleapäiselle pojalle.:) ei se oo semmonen bisnespaitasininen vaan semmonen raidallinen vaaleansininen. Housuista en nyt niin välitä mut ei sinne voi oikeen verkkareillakaan mennä. Taidan jättää krakan pois, en viitsi toista ostaa kun voi olla et poika sen kiskoo heti irti muutenkin.. Kiitos asiallisista (ja asiattomista) vastauksista!

Yhteistyössä