Musta tuntuu että luovutan ennenkuin kesä on ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvinkin harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvinkin harmaa vakkari

Vieras
Mä en jaksa enää. Mies alistaa mut täysin, sossu kieltäytyi maksamasta mulle muuttoavustusta että pääsisin tytön kanssa pois täältä. eli ainoo keino taitaa olla jättää tyttö alkoholisti-isälle ja tappaa itsensä. Mä olen niin monesta paikasta apua pyytänyt ja mistään sitä ei tule...

Oletteko naimisissa?
Jos olette niin laitat avioeron vireille niin sosiaalitoimiston on autettava takuuvuokrissa ja muuttokustannuksissa mikäli tulosi ovat sellaiset että olet siihen oikeutettu.
Ja tokihan niiden on autettava vaikka olisitte avoparikin.
Soitat vaikka oman sosiaalityöntekijäsi esimiehelle ja selität tilanteen mikäli oma ei suostu noita avustuksia maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Jättäsit tyttös sellaseen helvettiin?

Mutta kun apua en saa mistään, omat vanhempanikin jopa sanovatettä miehen juominen on mun vika....

Sitten lähdet tytön kanssa, ja saatte paremman elämän!! Jätä ukko juomaan itsensä vaikka hengiltä, et ole vastuussa kun itsestäs ja tytöstäs

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Jättäsit tyttös sellaseen helvettiin?

Mutta kun apua en saa mistään, omat vanhempanikin jopa sanovatettä miehen juominen on mun vika....

Joku jo ehdottelikin turvakotia, sitä suosittelisin minäkin. Ja kun tekstiäsi luen, ehdottaisin myös, että menisit käymään mielenterveystoimistossa, jotta saisit keskustella jonkun kanssa, joka takuulla kuuntelee eikä tuomitse sua. Tsemppiä todella paljon! Älä jätä lastasi yksin isänsä kanssa, älä luovuta!

Niin minunkin vanhemmat puhui, että mieheni joi takiani. Muutin täysin kuvioni, se kannatti. Olen nyt todella onnellinen uusperheellinen ja lapsellani on loistava isäpuoli. Tsemppiä!

Asun pienellä paikkakunnalla,apua on haettu neuvolasta, lääkäriltä, sossusta ym. mutta kun mies sellaisessa ammatissa etteivät kukaan usko mitä helvettiä eletään. En uskoisi että eletään vuotta 2008 :(
Ja ei, lastani en jätä vaikka tosiaan mieli tekisi itteni tappaa, pahemmaksihan se vaan menisi jos mua ei olisi. Kunhan puran omaa oloani

Asun pienellä paikkakunnalla,apua on haettu neuvolasta, lääkäriltä, sossusta ym. mutta kun mies sellaisessa ammatissa etteivät kukaan usko mitä helvettiä eletään. En uskoisi että eletään vuotta 2008 :(
Ja ei, lastani en jätä vaikka tosiaan mieli tekisi itteni tappaa, pahemmaksihan se vaan menisi jos mua ei olisi. Kunhan puran omaa oloani

Hei! Tiedän kokemuksesta, että apua on VALTAVAN vaikea joskus saada, mutta ole sinnikäs ja peräänantamaton!!! Teidän ei tarvitse elää tuollaista elämää ja sinä haet apua niin kauan kunnes sitä saat. Ole sisua täynnä nainen!

Oletko käynyt tukiasema.net sivuilla? Sieltä vois saada vertaistukea.Myös eroperhe.net ja päihdelinkki ovat katsomisen arvosia ja saat varmasti tietoa ja tukea!! Sun täytyy ajatella lastas ja hänen elämäänsä! Netistä löytyy varmasti linkkejä mihin kannattaa ottaa yhteyttä jne

Älä luovuta!!! Joskus elämässä tulee niin suuria aaltoja että tuntuu ettei eteenpäin pääse ja kaikki on harmaata tarpomista. Mutta elämä on myös riskien ottoa ja uskaltaa täytyy välillä hyvpätä tuntemattomaan. Kääntää uusi sivu elämässä, ja se varmasti kannattaa!!

Kun pääsette tyttös kanssa kahdestaan asumaan jonnekki, niin hyvä niin! Oletko töissä tms että olisko mahdollista vaihtaa jopa paikkakuntaa?

Yhteistyössä