Alkuperäinen kirjoittaja ap:
paniikkihäiriöinen, musta tuntuu et ku saan tietoo niin se helpottaa...tai sitten ei. Yleisimmin kuitenkaan ei.

Mut en silti pysty lopettamaan. Voi kun olisi joku vertaistukifoorumi meidän kaltaisille!! Voitaisiin auttaa toisiamme pysymään järjissään.....kiitos teillekin kovasti, olo on ehkä jopa hieman parempi nyt...
Haluaisin halata sinua oikeastikin ja vakuuttaa, ettet ole kuolemassa, HYVIN todennäköisesti ET!!

Väsymys, raskaushormonit, paniikkihäiriö...siinä on jo paljon syitä, jotka pistävät mielen sekaisin ja synnyttävät erilaisia pelkoja. Eikä se ole vielä edes mitään ns. hulluutta! :hug: Me olemme eläviä ja tuntevia ihmisiä, sitä voi tuntea ja kokea monenlaista ja se on vieläkin "vain" sitä ns. elämää.
Minulla on tällä hetkellä patti toisen rinnan vieressä, löysin sen ennen joulua. Säikähdin sitä silloin ja menin tietysti käymään mammografiassa. Patti ultrattiin ja sanottiin, ettei se ole syöpää, vaan suurentunut imusolmuke. Noh, ajattelin, että voihan se siinä tapauksessa olla imusolmukesyöpää, eikä sitä voida ultralla todeta...en kuitenkaan ole jaksanut repiä siitä kamalasti ressiä.
Patti välissä pienenee, välissä suurenee, mutta on yhä siinä.
Olen ajatellut, että jos se olisi imusolmukesyöpää, se tuskin välissä pienenisi, kasvaisi varmaankin vain. Näin ajatellen asia ei pelota minua.
Ehkä menen sen vielä tutkituttamaan tarkemmin, mutta en jaksa pelätä pahinta. Jos kuolen, niin kuolen, enkä ole sitä täällä itse itkemässä ja jos saan elää, niin se se vasta mukavaa onkin!
Rohkeutta!!! :hug: Sinussakin on hurjasti voimaa ja vahvuutta ja rohkeutta, kunhan vaan päästät sen pintaan!! Luota itseesi ja luota elämään, nauti tästä päivästä ja hetkestä! Pistä silmät kiinni, hengitä syvään ja rauhallisesti ja tunne, kuinka olet vahva!! Samalla teet siinä vauvan onnelliseksi ja hyvinvoivaksi, rentoutumalla itse. :heart: