musta tuntuu, että mun poika menettää kohta järkensä huutaessaan tuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sellainen päivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sellainen päivä

Vieras
laitoin päikkäreille ja pisti aika pahasti hanttiin.
Kannoin monta kertaa takaisin kun on AIVAN poikki, nyt jäi sänkyyn, mutta hakkaa ja potkii seiniä koko ajan ja huutaa pää punaisena niin kovaa kuin 3v:stä ääntä lähtee.
Samalla vauva itkee nälkää ja koko talo raikuu, nyt hiljeni toinen kun tulin tähän syöttämään.

Joskus tuntuu että menee vittu oma järki tässä.

Tsemppiä! Muistan ton tunteen kun kuopus oli pieni (tai on edelleen, nyt on reilun vuoden). Esikoinen ei nukkunut päikkäreitä joten ei tarvinnut nukuttaakaan mutta raivarit sai usein jos nukutin vauvaa ihan vaan huomiota saadakseen. Kyllä se siitä!

Kiitos! Ihana tietää, että muistaki tuntuu tuolta! Mulla aika usein samankaltaisia tilanteita (esikoinen 2 v ja vauva 6kk) ja välillä meinää hermo heittää ihan kunnolla. Vähän edes lohduttaa ku tietää, että ei ole ainoa! Tsemppiä, ehkä tästä vielä helpottuu :)

[QUOTE="vieras";28444129]Kiitos! Ihana tietää, että muistaki tuntuu tuolta! Mulla aika usein samankaltaisia tilanteita (esikoinen 2 v ja vauva 6kk) ja välillä meinää hermo heittää ihan kunnolla. Vähän edes lohduttaa ku tietää, että ei ole ainoa! Tsemppiä, ehkä tästä vielä helpottuu :)[/QUOTE]

Meillä ollut kamala päivä, käytiin aamulla lääkärissä ja matkalla lounaalla ravintolassa. Poika alkoi inttämään, että saa leikkiä ovet rymisten ja lähti mm pakoon minua kahdesti kun yritän samalla työntää vaunuja, poika lähti taas uhmailme päällä oven luokse ja piti kättä siinä (siis sellaisella lälläslää uhmistyylillä).
Sitten alkoi vauva huutamaan ja pinna alkoi totaalisesti palaa, nappasin pojan kainaloon ja siinä rimpuillessa ja karjuessa RAAHASIN lapsen bussipysäkille joka sijaitsee ihan tien vieressä. Pidin kädestä kiinni, koska pelkäsin lapsen juoksevan raivoissaan tielle.
Siinä sitten rimpuili ja roikkui kädessä huutaen. Mun ilme oli näkemisen arvoinen...

Oon niin kypsä, niin KYPSÄ TÄHÄN!

Nyt nukahti AH JES IHANAA! *takoo päätänsä seinään *
Onneksi päivät eivät YLEENSÄ ole ihan näin kiukkusia, toivoa on.

Jonain päivänä mun lapset on isoja luojan kiitos. :D

Yhteistyössä