Mustasukkainen nainen

  • Viestiketjun aloittaja Peter
  • Ensimmäinen viesti
Hahaa
Samasta asiasta kirjoitteli joku nainen otsikolla "Mieheni on ääliö ja vihaan häntä". Peterkö se oli, vai Pirkkoveikko, vai ihan vain Pirkko. Oli pakko olla sama suhde...liian yksityiskohtausta kuvausta. Mies ei käytä sanaa telkku.

Teidän pitää erota ja hankkia mahdollisesti lähestymiskielto.
 
oikolukija
Samasta asiasta kirjoitteli joku nainen otsikolla "Mieheni on ääliö ja vihaan häntä". Peterkö se oli, vai Pirkkoveikko, vai ihan vain Pirkko. Oli pakko olla sama suhde...liian yksityiskohtausta kuvausta. Mies ei käytä sanaa telkku.

Teidän pitää erota ja hankkia mahdollisesti lähestymiskielto.
Tosimies puhuu telvisiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Tiiteli
Tää on kyllä provo. Ihan hyvää viihdettä kylläkin ja onhan tää vaihtelua niihin aasialaisjuttuihin.
Jos on totta niin voi luoja missä kurjuudessa tämä mies suostuu elämään. Ihan teki pahaa lukea.

Haloo, sinusta on tullut ukki/isoisä/vaari. Jos et nyt pääse muodostamaan suhdetta siihen pieneen ihmiseen niin myöhäistä se on sitten rippijuhlissa. Ja se ettet saisi pitää yhteyttä omiin lapsiisi - ei siihen riitä enää syyksi sairaalloinen mustasukkaisuus vaan vaimokkeellasi on PAHA mielenterveysongelma. Sinä toimit kynnysmattona ja hyssyttelet vaikka tuon naisen paikka olisi agressioineen hoitolaitoksessa. Eikö sinua hävetä kulkea tuollaisen dynamiittipötkön kanssa joka huorittelee jokaisen vastaantulijan?

Älä kuoleta omia tunteitasi ja tarpeitasi vaan pysähdy oikeasti miettimään mitä sinä elämältäsi odotat ja HALUAT. Tuskin uhrautuminen mielisairaan leikkikentäksi on omiaan kohentamaan tilannetta millään tavalla. Irtiotto sinun on tehtävä ja mitä pikimmiten sen parempi. Tuollainen dynamiittipötkö päätyy ennemmin tai myöhemmin hourulaan/vankilaan holtittoman ja agressiivisen käytöksensä takia. Enpä tahtoisi olla se joka siitä puukosta saa tai jonka naama revitään verille. HERÄÄ HYVÄ MIES TODELLISUUTEEN.
 
Viimeksi muokattu:
hmmmm
tuollasia naisia on olemassa. Esim. baareissa tappelijat. Ulkonäkö on ok, mutta luonne on kuin satamajätkällä. Tulivat iskemään mun miestä, vaikka olin sen vieressä. Enkä minäkään mikään ruma ole. Nää tämmöiset naiset haluaa kaikki heti, jalkaa polkevat jos ei saa tahtoaan läpi. poikkisanaa ei voi sanoa. Narsisteja. Ei heistä ole lapsiesi äidiksi. Kunnon naisia löydät lenkkipoluilta ja hyvän koulutuksen saaneista.
 
Kyyn´eleitä
On turha odottaa, että toinen muutuisi ihmisenä. Ei muutu ja tilanne tulee pahenemaan mitä vanhemmaksi nainen tulee.
Muutoksen on tapahduttava sinussa itsessäsi, asenteissasi ja toimintatavoissasi ongelmien ratkaisussa. Et ole mikään koulutettu mielenterveys-omahoitaja eikä sitä sinulta kukaan odota tai vaadi. Tämä oli (sinun) toisen ohjaama elämäsi kun sen pitäisi olla tämä ON sinun elämäsi. Edellyttää toimenpiteitä ja pian.
 
Vanha muorikki#
Pyydä tyttäriäsi etsimään sinulle oma asunto, sillä ethän kyttäykseltä voi sitä itse tehdä. Avaat oman tilin ja siirrät sinne mahd. paljon rahaa. Teillä on luultavasti yhteinen tili.

Lähde asunnostanne salaa ja näin pääset riuhtaisemaan itsesi tuosta sairaasta naisesta. Älä lankea hänen itkuunsa, hän käyttää sitä kuitenkin ja kilttinä miehenä menet kipin kapin takaisin. Jos et näe häntä enää, pääset eroon helposti. Muuta vaikka paikkakuntaa ja pyydät ettei osoitetietojasi julkisteta.

On surullista lukea tekstiäsi, menee hyvän miehen elämä hukkaan, ansaitset kunnon naisen itsellesi. Hanki uusi nainen heti, näinkin pääset eroon muistoista, siis niistä kun hän oli hyvällä päällä.

Itse tein niin, että väkivaltaisesta miehestä pääsin eroon muuttamalla salarakkaan luo, sinulla se ei käy niin, koska milloin sinä sellaisen voisit hankkia.

Kerro siis tyttärillesi koko stoori, varmaan auttavat sinua pulassa.

Toivottavasti kerrot meilli elliläisille jatkossakin mitä olet päättänyt tehdä, olemme puolellasi ja haluaisimme lähettää tukea sinulle näin viestien välityksellä.
 
avuton pallo
Näitä viestejä kun kattelee,niin kuinka moni oikeesti yrittää "asiallisilla" kommenteillä oikeasti auttaa. Tuossahan sanottoon,ettei vielä halua luovuttaa vaan yrittää.
mustasukkaisuuden taustalla myös paljon itsetunto ongelmia,jos itsetuntoa pystyisi naisella nostamaan,katoaisi myös pieni pala mustasukkaisuutta. Vaikka pala onkin pieni,isossa mustasukkaisuudessa se on jo iso asia. Rakkautta ilmeisesti riittää ja toivottavasti rakkaus auttaa ratkaisemaan. Keskustelu olisi kova sana mutta jos nainen ei halua keskustella,kannattaa vaikka alkaa "vanhanaikiseksi" kirjottaa kirje tai vastaava. Jossa selittää omat tunteensa. Luoda kuitenki kirjeellään (tai muulla viestillään) toiselle turvallinen tunne ja välttää luomadta pelkoa että hän menettäisi sinut. Ja vaikkakin sanoit että sinua vhdataan 24/7 . Pyri pääsemään raihalliseen paikkaan missä saat ajatukset sanoiksi. Jätä luettavaksi naiselle niin että voit itse lähteä johonkin,kun tai jos nainen saa hepulin,hän saa päästää vihan tunteet yksinään pihalle ja miettiä rauhassa
 
avuton pallo
Ja eikös mustasukkaisen yksi pahimmista peloista ole tulla jätetyksi jolloin se lisää "minä en kelpaa" -ajatusta. Joten jos mies haluaa rakentaa suhteen naiseen niin että mustasukkaisuus vähentyisi, pitäis varmaan koittaa välttää luomasta noita tunteita. Toisin vaatiihan tämä mieheltäkin kyllä aika paljon,että on valmis taistelemaan siitä et suhteeseen saataisiin ehkäpä vielä joskus terve mustasukkaisuus sairaalloisen sijasta 👍
 
Onik
Joku kehoitti kirjeen kirjoittamiseen, se muka ratkaisisi jotain...

Oma mieheni ei ikinä jaksa lukea paria riviä pidempää tekstiä, mitä jos tämä mustis onkin samanlainen, joten ei kannata kirjoitella, vaan jutella. Ei kannata myöskään kiltisti leperrellä, vaan sanoa ponnekkaasti, että jos ei tuo lopu, jätän sinut, eiköhän pelästy ja ala itsekin ajattelemaan onko mitään järkeä olla näin mustis.
 
jospa..
Joku kehoitti kirjeen kirjoittamiseen, se muka ratkaisisi jotain...

Oma mieheni ei ikinä jaksa lukea paria riviä pidempää tekstiä, mitä jos tämä mustis onkin samanlainen, joten ei kannata kirjoitella, vaan jutella. Ei kannata myöskään kiltisti leperrellä, vaan sanoa ponnekkaasti, että jos ei tuo lopu, jätän sinut, eiköhän pelästy ja ala itsekin ajattelemaan onko mitään järkeä olla näin mustis.
se onkin niin että mielisairaus usein paranee lääkkeillä...mustasukkaisuuteen ei ole vielä ainakaan keksitty lääkettä. Siinä kärsii henkisesti molemmat ja rakkaus muuttu molemminpuoliseksi vihaksi.
 
Viimeksi muokattu:
ei se usko
sairaalloisen mustasukkaset eivät usko mitään. Lupaavat että muuttuvat, eivät ikinä muutu.

Ittelläni oli mustasukkainen poikaystävä. Muutama kuukausi seurustelun alussa meni alkuhuumassa, tuli kukkia päivittäin, oli korua, oli nätiksi laitettua makkaria.

Asuttiin kahdessa kerroksessa. Menin yleensä nukkumaan ennen häntä. Pikkuhiljaa huomasin, että jätkähän tutki käsilaukun, puhelimen, taskut jopa työläppärini aina kun olin nukkumassa. Sen näki siitä miten tavarat oli vähän eri asennoissa. Jätin esmes läppärilaukun vetskarin määrättyyn kohtaan, aamulla se oli kokonaan kiinni, tai eri asennossa jne. Varmistaakseni homman, tallensin kännykkääni ensin yhden asiakasmiehen etunimen ja hänen numeron. Meni pari päivää, poikafrendi kysy muka ohimennen ootko jutellu "kimin" kanssa. Eli just tän feikkikaverin. Tallensin toisen samanlaisen feikkinumeron. Jo seuraavana päivänä se kysy tyyliin "tuli vaan mieleen, tunnetaankohan me yhtään mikkoa". Eli just tätä feikkinimee joka mun puhelimeen oli uutena tullu.

Se halusi tietää joka sekunnin mitä olen tehnyt, miksi tulin vähän myöhässä himaan, näinkö matkalla ketään tuttuja, oliko kaupassa kivan näköisiä miehiä jne..

Aikani selittelin ja kerroin päivän tekemiset, sitten alko ottaa pattiiin raskaimman mukaan ja vastaukset oli enää ykstavusia, ei mitään ihmeellistä, mullon töitä töissä en todellakaan pysty puhelimessa sun kanssa roikkumaan tuntikausia jne. Riitoja oli päivittäin. Vitutti sen vakoileminen ja henkinen ahdistelu. Eikä tosiaankaan tehny mieli seksiä tyypin kanssa enää yhtään. Siitä tuli lisää riitoja.

Tasan vuoden kuluttua vihelsin pelin poikki. Pakkasin kaverin kamat, vaihdatin lukot ja pistin kassit oven ulkopuolelle enkä päästäny kundia enää kertaakaan sisälle asuntooni. Tukena oli broidi ja naapuri Sovin naapurin miehen kanssa, että aina kun hän kuuli mun ovikellon soivan, hän avasi oman ovensa. Monta kuukautta jätkä ruikutti ja vanno muuttuvansa. Oveni takana käymisen se lopetti vasta kun uhkasin poliisilla ja lähestymiskiellolla. Meni melkein 3 vuotta kun kyttäsin hyvinkin tarkkaan selustaani ulkona liikkuessani. Kävin myös itsepuolustuskursseilla ja pidin pippurisumutetta takin taskussa yli vuoden.
 
Pyllytäti
Alkuperäinen kirjoittaja ei se usko;11710929 Tasan vuoden kuluttua vihelsin pelin poikki. Pakkasin kaverin kamat:
No olipa mummolla kovat arsenaalit, broidi ja naapurin mies ovikellovahtina,heh heh, kas kun ei helvetin enkeli, eihän se sua millään tavalla uhannut.
 
ei se usko
ihme on tapahtunut, kun näin 26 vuotiaana oon jo näköjään ehtiny mummuikään!
Mistä sinä tiedät uhkasiko hän minua vai ei?

Mies puristi edellisiltayönä minua käsivarsista ja piti väkisin otteessaan 15-20 minsaa eikä päästäny irti vaikka kuinka rimpuilin. Vanno ja vakuutti vaan muuttuvansa. Mulla oli käsivarret mustelmilla vielä kahen viikon päästäkin. Sen yön olin ihan shokissa ja aamulla lähdin mukatöihin ja tulin takaisin himaan pakkaamaan.

Joo enkä häpeä yhtään että pyysin naapuriapuu tässä asiassa. Itte ne naapurit ehdotti tota järjestelyy ja hyvin se toimi. Ei ruvennu eksä kiinni käymään eikä väkisin sisään tunkeen kun joku muu oli paikalla.
Broidi asu mun luona liki 2 kk.

Sumutetta ostin itsepuolustuskurssikaverilta, hän tilasi ne jostain. Tästä on aikaa reilut 3 vuotta.
 
avuton pallo
Eikös kuitenkin "ihmiset muuttuu" päde myös mustasukkaisuuteen. Sitä voi työstää jos halua on. Joillain se ei auta ja jotkut saavat sen hallintaan. On niitä ketkä eivät herää "hei c'moon pitäisköhän alkaa miettimään onko tässä mitään järkeä ja mitään perää miksi olla mustasukkainen" jotkut taas eivät halua nähdä asioiden oikeaa laitaa vaan ruokkivat tätä.


kö?
 
Peter
Kiitos paljon asiallisista kannanotoista kirjoitukseeni. Meinasin ensin, etten enää kirjoita tästä aiheesta, mutta kun ketju on täällä elänyt elämäänsä niin päivitän kuulumiset.

Nyt on taas parempi kausi meneillään. Nainen on ollut paremmalla tuulella ja kytännyt minua hieman vähemmän. On ollut jopa mukavaa yhdessä. Peruasiat tietysti on ja pysyy (telkusta katsomiset, läheisen leikkikentän katsomiskielto, tien päällä ja kaupoissa katsomieskielto ym.) Mutta niiden ohella hän on ollut sellainen, että jos olisi aina sellainen ja vielä nuo "kiellot" unohtaisi niin olisi kyllä tosi hyvä puoliso. Tosin yksi ilta tapahtui kyllä niin överi juttu, että kun katsoin telkkarista uutisia ja siinä kerrottiin Havis Amanda patsaasta niin nainen yhtäkkiä vilkaisi telkkaria, minua sitten ja ärähti, että: "Ei tarvitse tuijottaa tuollaista sairasta huorapatsasta". En enää tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut..että siis patsaallekin oli mustasukkainen, kun oli alaston naispatsas kyseessä. Samoin eräs antiikki-ohjelma, jota aloimme katsomaan oikein yhdessä eräs ilta ja siinä tutustuminen taidemuseoon ja siellä kuvattiin taulua, jossa alaston nainen niin nainen sai jonkinlaisen raivarin ja huusi, että emme voi sellaista paskaohjelmaa katsoa..

Muuten hän on ollut nyt minua kohtaan parempi monessa asiassa. Huolehtivainen ja mukavakin. Vaikea on tämä kuvio. Silloin, kun nainen on minua kohtaan muuten mukava, vaikka saakin niitä kohtauksia niin tuntuu, että olen valmis kestämään ne kohtaukset jos muuten on mukava. On hänessä niin paljon hyvääkin. Sen olen huomannut, että mitä enemmän on kivaa tekemistä, mennään ja tullaan, käydään ostoksilla, syömässä jne. niin hän pysyy paremmalla tuulella, mutta sitten kun oleminen muuttuu "tylsäksi" hänellä nuo kohtaukset ja kyttääminen voimistuvat, alkaa tulla raivonpuuskia ja nimittelee minua.

No, eipä tässä nyt mitään uutta ollut. Ajattelin vain päivittää missä mennään. Kiitos neuvoista kyllähän koko ajan puntaroin vaihtoehtoja.
 
avuton pallo
otitko kyseisen ylimustasukkaisuuden puheeksi edes vai annoitko vaan asioiden mennä omalla painolla eteenpäin?




Kiitos paljon asiallisista kannanotoista kirjoitukseeni. Meinasin ensin, etten enää kirjoita tästä aiheesta, mutta kun ketju on täällä elänyt elämäänsä niin päivitän kuulumiset.

Nyt on taas parempi kausi meneillään. Nainen on ollut paremmalla tuulella ja kytännyt minua hieman vähemmän. On ollut jopa mukavaa yhdessä. Peruasiat tietysti on ja pysyy (telkusta katsomiset, läheisen leikkikentän katsomiskielto, tien päällä ja kaupoissa katsomieskielto ym.) Mutta niiden ohella hän on ollut sellainen, että jos olisi aina sellainen ja vielä nuo "kiellot" unohtaisi niin olisi kyllä tosi hyvä puoliso. Tosin yksi ilta tapahtui kyllä niin överi juttu, että kun katsoin telkkarista uutisia ja siinä kerrottiin Havis Amanda patsaasta niin nainen yhtäkkiä vilkaisi telkkaria, minua sitten ja ärähti, että: "Ei tarvitse tuijottaa tuollaista sairasta huorapatsasta". En enää tiennyt olisinko itkenyt vai nauranut..että siis patsaallekin oli mustasukkainen, kun oli alaston naispatsas kyseessä. Samoin eräs antiikki-ohjelma, jota aloimme katsomaan oikein yhdessä eräs ilta ja siinä tutustuminen taidemuseoon ja siellä kuvattiin taulua, jossa alaston nainen niin nainen sai jonkinlaisen raivarin ja huusi, että emme voi sellaista paskaohjelmaa katsoa..

Muuten hän on ollut nyt minua kohtaan parempi monessa asiassa. Huolehtivainen ja mukavakin. Vaikea on tämä kuvio. Silloin, kun nainen on minua kohtaan muuten mukava, vaikka saakin niitä kohtauksia niin tuntuu, että olen valmis kestämään ne kohtaukset jos muuten on mukava. On hänessä niin paljon hyvääkin. Sen olen huomannut, että mitä enemmän on kivaa tekemistä, mennään ja tullaan, käydään ostoksilla, syömässä jne. niin hän pysyy paremmalla tuulella, mutta sitten kun oleminen muuttuu "tylsäksi" hänellä nuo kohtaukset ja kyttääminen voimistuvat, alkaa tulla raivonpuuskia ja nimittelee minua.

No, eipä tässä nyt mitään uutta ollut. Ajattelin vain päivittää missä mennään. Kiitos neuvoista kyllähän koko ajan puntaroin vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
Sivusta
Havis Amanda oli tosiaan huora. Samoin suhteellisen moni alastonmalli maalauksissa. Varsinkin suomalaiset jotka maalasi 1900 luvun alussa Pariisissa maalas huoria. Ihan hyvä yleissivistys sun naisellas.
 
Eipä tuossa mitään
Näytätte sitten yhdessä vähän pöllöiltä, tuollanen hulluus kun alkaa näkyä jo päälle päin. Luuletko ettei vaimostasi näe, että on jotenkin outo ja sinä kiltisti sen perässä hiihdät? No, kukin menee tyylillään, varsinkin jos tykkää olla vähän alistettu.
 

Yhteistyössä